Yves Saint Laurent / Couture Palette Collector Savage Escape

Hallo beauty's, vandaag ga ik aan jullie een prachtige oogschaduw palette laten zien van Yves Saint Laurent uit de nieuwe zomer collectie. De Couture Palette Collector Savage Escape is een limited Edition oogschaduw palette die nu nog steeds te verkrijgen is, ik wou er snel bij zijn want ik moest dit pareltje hebben in mijn stash. Nieuwsgierig naar deze oogschaduw palette? Kijk dan snel verder! 

De oogschaduw palette zit mooi verpakt in een glanzend goudkleurige kartonnen doosje, het kartonnen doosje is afgewerkt met zwart kleurige details. De verpakking ziet er luxueus uit en daar hou ik van!


Als je het kartonnen doosje opent komt er een prachtige hemelsblauwe oogschaduw palette tevoorschijn, je ziet meteen aan de bovenkant dat de palette lichtblauw is van kleur net zoals de hemel. De bovenkant voelt aan als zacht suède en is afgewerkt met een goudkleurige YSL logo, oehh...de verpakking ziet er zo mooi uit! 


Yves Saint Laurent omschrijft: tussen hemel en aarde, couture palette collector savage escape voor de ogen verenigt het helder blauw van de zomerhemel met de kastanje en donkerroze kleur van een zonsondergang op de heuvels. Een levendig eerbetoon aan de road trip atmosfeer. 


Oehh..de oogschaduw kleurtjes vind ik zo mooi en perfect voor tijdens de zomer, je ziet meteen dat het palette een spiegeltje heeft en dat is handig voor onderweg zo kan je overal je make-up bijwerken. De palette bevat ook twee kwastjes maar ik gebruik nog steeds het liefst mijn eigen kwasten. 


Zoals de zon van zonsopgang of zonsondergang zal het glinsterend roos de blik onderstrepen of als basiskleur het ooglid bedekken. Twee bruine varianten: een zacht gouden beige zoals een donkerder bruin om het roos te vergezellen of om de wimperlijn uit te tekenen. Net als een uitgewassen denim, kan het lichtblauw perfect alleen gedragen worden als highlighter of gecombineerd worden met het levendig blauw aanwezig in het hart van de Palette. 

Zoals je ziet bevat het Palette vijf glanzende oogschaduws. ik ben vooral verliefd op het lichtblauwe kleur en het levendig blauwe kleur. 



Het pigment is heel erg goed! Wauw vijf prachtige zomerse tinten, zoals ik daarnet al zei vind ik de lichtblauwe kleur zo mooi en het donkerblauwe kleur!  


De oogschaduws brengen fijn aan op mijn oogleden en ze zijn ook gemakkelijk te blenden, de oogschaduws zijn niet poederachtig wat ik heel erg fijn vind aan dit palette. De oogschaduws blijven een hele dag mooi op zijn plaats zitten zelfs na een volledige werkdag, maar ik gebruik natuurlijk altijd een oogschaduwbasis dus daardoor blijft mijn oogschaduw mooi op zijn plaats zitten. Ik ben verliefd op deze Couture Palette Collector Savage Escape en ga deze regelmatig gebruiken nu tijdens de zomer! 

De Couture Palette Collector Savage Escape van Yves Saint Laurent is te verkrijgen bij verschillende parfumerieën voor 62,50€. Opgelet dit is een limited Edition , dus wees er snel bij als je deze palette wilt want op=op! 

Ik wens jullie nog een fijne donderdag, 






22 opmerkingen

  1. ik vind de kleurencombinatie erg gaaf, zie je niet zo vaak in 1 palette :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad dat zie je niet zo vaak in 1 palette, daarom was ik direct verliefd en moest ik het palette hebben ;)
      x

      Verwijderen
  2. Wow dat ziet er mooi en luxe uit! Die kleuren doen het ook goed! Mooie aanwinst :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aaawhh..wat lief van je, dankjewel!
      Ben er heeel erg blij mee :)
      x

      Verwijderen
  3. Mega mooie verpakking, oooh! Ik moet zeggen dat ik hem wel echt heul duur vind. Voor die prijs zou ik toch voor andere kleuren gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij is inderdaad duur maar het is een collector item, dus eenmaal uitverkocht kan je deze palette niet meer kopen. Daarom dat het zo duur is ;)
      X

      Verwijderen
  4. Wauw!!! Wat een prachtig product!!! Wauw, wauw, wauw!!! Ik zou hem heel graag willen, maar ik moet echt even rustig aan doen met geld uitgeven. Mhew :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oo wat jammer, wie weet kun je het scoren met een leuke korting :)
      x

      Verwijderen
  5. Wauw, het doosje alleen al <3 de kleurtjes zijn ook prachtig! YSL is toch een pracht merk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow! Wat een prachtig palette is dit. Zelf heb ik nog geen make-up van dit merk :-) x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is een prachtige merk, heb nu twee oogschaduw palette's en dit is zeker niet mijn laatste ;)
      x

      Verwijderen
  7. Wat een prachtige foto's heb je gemaakt. En heel mooi palette van YSL.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig hemels blauwe oogschaduw, wat klinkt dat goed zeg. Je hebt helemaal gelijk om deze kleur te gebruiken in de zomermaanden. Ze zijn prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er op het 1e gezicht al prachtig uit, echt heel mooi! strakke vormgeving, prachtige palette. De kleuren zijn mooi, ik had er ook graag een look mee gezien! Fijne kleurtjes zitten er in

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De producten van YSL zien er altijd zo mooi uit. Ik hou van de vormgeving. De kleuren zijn niet helemaal mijn ding, maar wat een goede pigmentatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ooh die verpakking alleen al seg, prachtig! Kei mooie foto's trouwens ook. Dat donkerblauw is ook mijn favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️