3 Series Die Ik Nu Bekijk Op Netflix

Hallo beauty's, vandaag is het tijd voor een Netflix update want zoals jullie ondertussen al weten is dat ik graag naar series kijk en ik vond het wel eens leuk voor drie series te laten zien in een artikel die ik nu nog aan het bekijken ben op Netflix. Nieuwsgierig? Kijk dan snel verder! 


Gilmore Girls samenvatting: 

Lorelai Gilmore ( Lauren Graham) is een 32 jarige alleenstaande moeder van de 16 jarige Rory ( Alexis Bledel). Samen wonen ze in het rustige stadje Stars Hollow, Connecticut. Lorelai is werkzaam in een plaatselijke hotel en Rory is scholiere. Ze zijn niet alleen moeder en dochter, maar ook dikke vrienden. Rory is net toegelaten tot een prestigieuze privé-school maar eigenlijk heeft Lorelai hier het geld helemaal niet voor. Ze ziet zich dan ook gedwongen weer contact op te nemen met haar rijke ouders. Met hen heeft ze geen contact meer gehad sinds ze is weggelopen van huis. Haar ouders willen graag de opleiding betalen, maar stellen als voorwaarde dat de meiden elke week komen eten zodat ze hun kleindochter kunnen leren kennen. Lorelai heeft weinig zin, maar stemt toch toe. In de tussentijd heeft Rory zo haar problemen die gepaard gaan met het opgroeien. 

-Ik heb alle afleveringen gezien van de Gilmore girls toen ik puber was en ik blijf dit maar een goeie serie vinden, vooral als je van humor en drama houd dan is deze serie ook iets voor jou. 


Grace And Frankie Seizoen 2 samenvatting: 

In het tweede seizoen komt dit bijzondere samengesteld gezin weer voor nieuwe avonturen en uitdagingen te staan die hilarische momenten opleveren. In hun nadagen leren de vrouwen belangrijke levenslessen en worden zij en hun vriendschap op de proef gesteld door allerlei problemen. Dat is het moment dat Grace en Frankie hun vriendschap gaan waarderen en koesteren, ondanks hun verschillende persoonlijkheden. 

-Het eerste seizoen van Grace And Frankie vond ik toen ook hilarisch en dit nieuwe seizoen is ook echt grappig, hou je van vriendschap en komedie dan moet je echt eens kijken naar Grace And Frankie. 


Heroes samenvatting: 

Net als alle andere wezens op aarde is de mensheid het resultaat van miljoenen jaren evolutie. Aan die evolutie is nog steeds geen einde gekomen en enkele mensen hebben inmiddels de volgende stap gemaakt in het evolutionaire proces. Dit heeft hen bijzondere krachten opgeleverd en elk van hen beschikt over aparte gaven. Zo is er iemand die kan vliegen, maar ook iemand die de tijd kan stil zetten. Ook het vermogen om de toekomst te zien, door muren heen lopen en er is zelfs iemand die onkwetsbaar lijkt te zijn. De meeste van deze mensen gebruiken hun gaven ten goede, maar zoals altijd zijn er ook personen die hun gaven gebruiken voor persoonlijk gewin of om er slecht mee te doen. De naderende ontploffing van de stad New York maakt het er allemaal niet makkelijker op en de "Heroes" moeten dan ook samenwerken om dit te voorkomen. 

-Heroes gaat over mensen met superkrachten, maar verwacht geen show met constante actie en knallende special effects. Heroes is vooral een serie die draait om zijn karakters en hun pogingen te leren leven met hun gaven. Als je van superhelden hou dan is deze serie ook iets voor jou, ik ben alvast fan! 

Dit zijn de drie series die ik nu volg op Netflix en ik vind het eens leuk voor het aan jullie te laten zien. Ben benieuwd naar welke series jullie aan kijken zijn op Netflix, laat het mij vooral eens weten in de comments! 

Wens jullie nog een fijne donderdag, 





16 opmerkingen

  1. Ik ben benieuwd naar Gilmore girls. Ik kijk zelf nu Pretty little lairs maar ik ben toch meer fan van films! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kijk ook graag naar films, maar een serie kan ook leuk zijn :)

      Verwijderen
  2. Ik ben ook zwaaaar gilmore girls aan het kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De eerste serie lijkt mij erg leuk!
    Ik ben nog steeds aan het wachten op het nieuwe seizoen van Pretty Little liars, maar kan ik mooi die serie gaan kijken :).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben ook aan het wachten op het nieuwe Seizoen van Pretty Little Liars :)

      Verwijderen
  4. Leuk om te weten naar welke series jij zoal kijkt! Momenteel kijken mijn vriend naar The Following, die serie is zooo spannend X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jullie houden dus van spannende series, leuk voor te lezen!

      Verwijderen
  5. deze drie ken ik helemaal niet de eerste wel van tv (van vroegahh haha). Ik ben net klaar met the vampire diaries (beste serie ooit) wacht nog op pretty little liars, teen wolf, the orginals en orphan black!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Naar Vampire Diaries kijk ik ook en natuurlijk ook naar Pretty Little Liars :)

      Verwijderen
  6. Gilmore Girls heb ik vroeger ook wel gekeken haha, verder heb ik de series nog niet gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. grace and frankie heb ik gebinge-watched :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke series! Heroes ben ik vroeger ook verslaafd aan geweest en dat vond ik altijd super leuk en spanned. Gilmore Girls keek ik vroeger altijd met mijn moeder, maar met het nieuwe seizoen in de maak wordt het misschien tijd om de oude series nog eens opnieuw te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik verlang ook naar het nieuwe seizoen van Gilmore Girls :)

      Verwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️