Delhaize / Care Douchegels

Hallo beauty's, sinds kort heeft Delhaize negen nieuwe douchegels in haar Care-assortiment opgenomen. Je kan enerzijds kiezen uit zeven verschillende en speciale geurcombinaties uit het 'gewone' Care gamma en anderzijds twee douchegels op basis van varen-vetiver en munt-cederhout, speciaal ontworpen voor mannen. Deze producten maken een douche nemen net dat tikkeltje ontspannender. Ik ga vandaag mijn twee favoriete geurcombinaties laten zien en één douchegel voor de mannen, nieuwsgierig naar deze heerlijke douchegels? Kijk dan snel verder! 

De nieuwe douchegels van Delhaize Care zorgen voor de perfecte ontspanning onder de douche. Snel nog even wegdromen voor de drukte van de dag of heerlijk ontspannen na een vermoeide werkdag, een actieve sportsessie...? Daar helpen deze producten een handje bij! Bovendien worden ook de neuzen verwend dankzij de originele, niet alledaagse samenstelling van deze douchegels.

* Kamperfoelie & Bamboe
*Citroenzeste & Carambola
*Exotische vruchten & Mango
*Neroli & Arganolie
*Kokos & Monoï

Ik ga het vandaag hebben over de Aardbeienmarmelade en de Braambes & Pioen douchegels, deze twee geuren vind ik heel erg heerlijk.


De verpakking van deze douchegel ziet er niet bijzonder uit maar toch vind ik ze er zomers uitzien, ik hou enorm van zoetige geuren en vooral tijdens de zomer. Deze douchgel ruikt namelijk naar vers geplukte aardbeien, heerlijk! 


De flessen zijn gemakkelijk te openen doordat het een handige kliksysteem is, die gemakkelijk te openen is en weer dicht te klikken. Het doseergaatje is perfect van grote, zodat jezelf de hoeveelheid douchegel kan doseren die jij gewenst te gebruiken. 


Het substantie van de douchegel is niet te dik van structuur. De douchegel is rood van kleur en je ruikt meteen de heerlijke aardbeien geur, heerlijk! De douchegel heeft een zachte schuim en mijn huid voelt meteen zacht en soepel aan, nadat ik de douchegel heb afgespoeld ruik je subtiel de aardbeien geur terug op mijn huid. Mijn huid voelt zacht aan maar toch smeer ik mijn lichaam nog graag in met een body butter of bodylotion! 


Deze braambes en pioen douchemelk heeft de zelfde uitstraling zoals de aardbeien douchegel maar deze douchemelk heeft een zachte roze uitstraling, wat ik heel erg mooi vind! Deze douchemelk heeft net zoals de aardbeien douchegel een heerlijke geur maar je ruikt vooral de braambes, heerlijk! 


Het substantie van de douchemelk is niet te dun en ook niet te dik van structuur. De douchemelk is licht roze van kleur en je ruikt meteen de heerlijke braambes geur, heerlijk! De douchemelk heeft een zachte schuim net zoals de aardbeien variant en mijn huid voelt meteen zacht en soepel aan, nadat ik de douchemelk heb afgespoeld ruik je subtiel de braambes geur terug op mijn huid. Mijn huid voelt zacht aan maar toch gebruik ik graag achteraf een body butter of een bodylotion! 


Bij de lancering van de douchegels zijn ook de mannen zeker niet uit het oog verloren. Er werden speciaal voor hen twee douchegels in het Care gamma geïntroduceerd: de ene op basis van varen en vetiver, ideaal om te ontspannen na een zware sportieve inspanning, de andere met munt en cederhout, die ervoor zal zorgen dat hij zalig kan relaxen na een drukke dag op het werk bijvoorbeeld. 

Dimitri heeft de munt en cederhout douchegel uitgeprobeerd en zoals je ziet heeft deze douchegel de zelfde uitstraling als de andere douchegels alleen hebben deze mannelijke versie een zwarte dop! Dimitri vind dat deze douchegel een mannelijke frisse geur geeft, en hij heeft het uitgeprobeerd na een drukke werkdag en hij was toch meteen relax nadat hij deze douchegel heeft gebruikt onder de douche! 


Het substantie van deze douchegel is redelijk dun van structuur. De douchegel is wat doorzichtig van kleur en je ruikt meteen de frisse munt geur, heerlijk! De douchegel heeft ook een zachte schuim zoals de andere douchegels en mijn huid voelt meteen zacht en soepel aan, nadat ik de douchegel heb afgespoeld ruik je nog subtiel de munt geur terug op mijn huid. Mijn huid voelt zacht aan en niet trekkerig nadat ik mijn huid heb afgedroogd, ik ben fan! 


Ik en Dimitri zijn fan van deze Care douchegels van Delhaize, de geuren zijn heerlijk en we gebruiken de douchegels nu elke dag met veel plezier onder de douche. Ik kan jullie deze douchegels van de Delhaize aanraden, want ze zijn heerlijk! 

De Care douchegels zijn te verkrijgen bij de Delhaize voor 1,59€ per stuk. 

Ik wens jullie alvast een fijne weekend, 



*Deze producten heb ik ontvangen ter review, dit veranderd echter niets aan mijn eigen mening!









10 opmerkingen

  1. Fijn om te lezen dat jij ook zo tevreden bent over deze douchegels. Er zitten echt heerlijke geuren tussen X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor die prijs kan niemand ze laten liggen, zo heerlijk dat ze ruiken :D x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De douchegels klinken erg fijn! Jammer dat we hier geen Delhaize hebben, de geuren klinken lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oo wat jammer dat je geen Delhaize hebt in nederland!

      Verwijderen
  4. Ah wat een vrolijke foto's! Het lijk me echt heel fijn om deze producten te gebruiken. Vooral de eerste!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aaawhh...wat lief van je! Jaa die met aardbeien is echt heerlijk :)

      Verwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️