Dior Hydra Life / Water BB 001

Hallo beauty's, ik ben weer helemaal terug en hopelijk zijn jullie mij niet vergeten? Vandaag ga ik het hebben over een water BB van Dior uit de Hydra Life assortiment, deze water BB gebruik ik nu iedere dag omdat dit de perfecte verzorging is met een kleurtje voor een natuurlijke uitstraling. Nieuwsgierig naar deze water BB? Kijkt dan snel verder! 

De verpakking is een wit kartonnen doosje en is afgewerkt met lichtblauwe en zwart kleurige details, het doosje ziet er luxueus uit en dat ben ik ondertussen al gewoon van Dior dat de verpakkingen er altijd mooi uitzien.


Als je het kartonnen doosje opent komt er een lichtblauwe flacon tevoorschijn en het flacon is afgewerkt met zwart kleurige details. Je ziet meteen een glanzende zilveren dop en bovenaan staat de CD markering, ik vind het flacon er fris en zomers uitzien. 

De water BB is verkrijgbaar in drie kleuren: 001, 002 & 003. 
Mijn keuze ging naar 001 omdat dit de lichtste kleur is die perfect bij mijn huid past. 


Dior omschrijft: met Hydra Life ontwikkelt Dior een nieuwe generatie schoonheidsverzorgingen op waterbasis door het hydraterende effect van Malve* te combineren met een natuurlijke en huidvriendelijke kleurstof. De vluchtige textuur vormt een sublieme, natuurlijke voile. Na het schudden ontstaat een overweldigende frisheid die de huid een intens gevoel van comfort geeft. De huid is delicaat gehydrateerd en tegelijk beschermd tegen agressieve UV-stralen. 

Deze water BB bevat SPF 30, wat ik heel erg fijn vind dat ze daar rekening mee houden want zo is mijn huid beschermd tegen schadelijke UV- stralen. 


Hoe te gebruiken: de flacon goed schudden om de aangename en tegelijk efficiënte frisheid op te wekken. In functie van de gewenste dekking één of twee druppels gebruiken. 


Op de swatch ziet je meteen dat de water BB licht is van kleur, voor mij is deze perfect van kleur. De water BB is niet te dun van substantie, zo heb je maar twee druppels nodig voor het gewenste resultaat. 

Het resultaat: de water BB voelt fris aan tijdens het aanbrengen, wat ik erg fijn vond. Ik heb deze keer geen roodheden in mijn gezicht, gelukkig maar want zoals je ziet dekt deze water BB op een heel natuurlijke manier want je ziet mijn sproetjes erdoorheen wat ik erg mooi vind tijdens de zomer. Wie meer dekking nodig heeft dan is deze water BB niets voor jou maar hou je net zoals ik van een natuurlijke dekking dan is deze water BB zeker iets voor jou, doordat de water BB zo vederlicht aanvoelt is dit de perfecte water BB voor tijdens de zomer. De water BB blijft de gedurende dag perfect zitten ook na een volledige werkdag. 


Ik ben fan van deze water BB van Dior omdat het fijn aanbrengt en het heeft een natuurlijke resultaat en een mooie gezonde glow!

De Hydra Life Water BB is verkrijgbaar bij verschillende parfumerieën voor 45,50€. 

Ik wens jullie nog een fijne maandag, 







9 opmerkingen

  1. Hij staat echt heel natuurlijk! echt heel mooi, past super goed bij je. En natuurlijk zijn we je niet vergeten :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aaawhhh...wat lief van je Mariska <3
      Ik ben jullie ook niet vergeten!
      x

      Verwijderen
  2. Dit kende ik nog niet van Dior, het ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is nog maar een nieuw product die nog niet zolang te verkrijgen is ;)
      x

      Verwijderen
  3. Nog best goed gepigmenteerd voor een bb cream zo te zien. Het effect op jouw huid ziet er erg mooi uit! Ik denk dat dit ook wel iets voor mij is :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad het pigment is super, ik hou van een natuurlijk resultaat :)
      Ik denk dat het ook iets voor jou is!
      x

      Verwijderen
  4. Heel natuurlijk! Dit zou super voor mij zijn! Alleen jammer van de prijs haha!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De prijs inderdaad niet zo goedkoop, maar ze geven nu en dan eens leuke kortingen ;)
      x

      Verwijderen
  5. Deze is fijn en perfect voor de zomer. De kleur is goed voor je!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️