GUERLAIN METEORITES VERHELDERENDE POEDERPARELS / CLAIR

Hallo beauty's, de Météorites poederparels van Guerlain stond al een tijdje op mijn wishlist en ik heb ze kunnen scoren met een leuke korting. Altijd leuk toch een high-end make-up product scoren met een leuke korting! Ik ben zo blij dat ik deze poederparels kan doorstrepen van mijn wishlist en vandaag ga ik deze prachtige poederparels van Guerlain laten zien aan jullie, nieuwsgierig naar dit pareltje? Kijkt dan snel verder! 

Het kartonnen doosje ziet er alvast girly uit! Het kartonnen doosje is licht roze van kleur en is afgewerkt met glanzende zilveren details.

In 1987 sloot Guerlain vrije poederdeeltjes op in een constellatie van veelkleurige parels die de teint de geheimen van het licht schenken. De lichtgevende poederparels Météorites zijn uniek en worden vervaardigd door uitstekende ambachtslui in de ateliers van Guerlain. Deze parels hebben een etherische textuur en een onevenaarbaar viooltjesparfum. De schoonheid van de vrouw wordt helemaal uitgelicht en de parels hebben daardoor een cultstatus verworven. In de loop der jaren heeft Guerlain, als lichttovenaar de gekleurde parels steeds meer uitzonderlijke krachten ingeblazen. De Météorites zijn aan een nieuwe revolutie begonnen. Ze omhullen het gezicht in een aura aureool van zuiver licht dat de imperfecties verbergt en de huid verlicht.


De Météorites is verkrijgbaar in drie verschillende kleuren en mijn keuze ging naar 02 Clair.



Oehh..het glanzende zilveren doosje ziet er zo mooi uit! Bovenaan is het doosje mooi afgewerkt met een bloemetjes patroon en ook is de Guerlain logo erin verwerkt, de verpakking is echt heel erg mooi en het voelt ook luxueus aan! Dit doosje is te mooi voor in een kast te bewaren, staat erg leuk op een kaptafel. 


Als je het doosje opent zijn de parels beschermt met een zacht wit kussentje zo hoef je niet bang te zijn als je de parels bijvoorbeeld meeneemt op vakantie want op deze manier zijn de parels goed beschermt, het doosje sluit ook goed af zodat er geen parels gaan rond slingeren in je toilet tas! Ojaa en als je het doosje opent ruik je meteen de heerlijke viooltjesparfum maar tijdens het aanbrengen ruik je de viooltjesparfum niet meer en dat vind ik niet zo erg. 


Oehh...de parels zijn zo mooi en je ziet vijf verschillende kleurtjes! De kleurensignatuur van Météorites brengt matte corrigerende kleuren - paars om het licht te vatten, roze voor de frisheid , geel om roodheid te verbergen en harmoniseert de teint. De iriserende parels moduleren de intensiteit van de teint en passen perfect in dit delicate mengsel voor een luminositeit op maat. 


Je ziet de vijf kleurtjes op een rij en op de tweede foto ziet je meteen dat er geen dekkend effect is want de doorzichtige parels vangen het licht en doen de huid stralen. Op de foto ziet je de glans niet  maar in het echt is er een mooie subtiele glans aanwezig en je huid ziet er meteen fris en gezonder uit! 

De parels kunnen rechtstreeks op de huid worden aangebracht of na je foundation, ik breng de poederparels aan nadat ik mijn foundation heb aangebracht en mijn huid ziet er meteen mat uit maar je ziet ook een mooie gezonde glans. Deze poederparels zijn zo bijzonder want het maakt je huid mat maar het laat ook een mooie glans achter! Ik was bang dat mijn t-zone de gedurende dag ging gaan glanzen maar nee mijn t-zone blijft mat, jeej een top product! 


Ik ben fan van de Météorites van Guerlain want het doet wat ze beloven, je huid er mat laten uitzien en een gezonde glow achterlaten. Ik heb al veel complimenten gekregen dat mijn huid straalt en dat allemaal dankzij deze poederparels!

De Météorites verhelderende poederparels is te verkrijgen bij verschillende parfumerieën voor 52,50€ en met de leuke korting heb ik 41,20€ betaald.

Ik wens jullie nog een fijne donderdag, 








21 opmerkingen

  1. Wauw, deze pareltjes zien er prachtig uit. Bijna te mooi om te gebruiken hè? Trouwens altijd fijn om high-end make-up met korting te scoren! X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haahha inderdaad te mooi om te gebruiken, maar ik het gebruik het toch maar ben er wel erg zuinig mee :)

      Verwijderen
  2. wat een schatjes zeg, ziet er super uit! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoooo mooi he, het is gewoon leuk om dit te hebben om het neer te zetten ter decoratie :') Ik ben jaloers!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa ben er verliefd op, zowel op de verpakking als de werking van deze poederparels!

      Verwijderen
  4. Ik heb ze ook gehad en ze zijn inderdaad onwijs mooi! De primer is trouwens ook een aanrader, daar ging mijn huid onwijs van stralen. Van de prijs alleen wat minder haha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De primer is ook duur, wie weet ga ik het ook eens scoren met een leuke korting ;)

      Verwijderen
  5. Prachtig zijn ze hè? Ik heb ze vroeger weleens gehad. Heel zuinig was ik er op altijd. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wat prachtig zijn ze :D Alleen al hoe ze eruit zien <3 x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waaaaauw, wat is dit een onwijs mooi product om te zien. Vooral het doosje is prachtig. Maar het effect van de poeder is ook erg pretty. Wat een heerlijk luxe product, geniet er van <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die verpakking alleen al... maar och, wat een prijs! Haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, deze zien er prachtig uit! Ik zou ze wel niet kopen wegens de prijs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig zijn ze he :D ik vind het ook erg leuk om ze te verzamelen alleen jammer dat veel limited editions niet in Nederland uitkomen :(

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Aaah, zo mooi! Kan je geloven dat ik nog nooit een doosje Météorites heb gekocht?! Ik heb wel al de geperste versie gehad, maar om een of andere reden koop ik nooit de bolletjes. Maar ik vind ze wel prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️