Guess Goldplated Armband Met Swarovski Kristal

Hallo beauty's, ik hou van juwelen en vooral van subtiele armbanden! Ik heb vorige week rond geneusd op de webshop van Lucardi en ik zag dat je Guess juwelen kon scoren met een leuke korting, dit kon ik niet aan mij laten voorbij gaan en ik bestelde een leuke Guess armband met Swarovski steentjes. Nieuwsgierig naar mijn nieuwe aanwinst! Kijk dan snel verder! 


Het is een subtiel goudkleurige armband en je ziet meteen in het midden dat het armband is afgewerkt in een luipaard design met Swarovski steentjes , toen ik dit armband zag was ik meteen verliefd! 


Zoals je ziet in het midden staat Guess gegraveerd en de Swarovski steentjes glanzen erg mooi, je kunt dit armband combineren met een leuke horloge of met nog mooie subtiele armbandjes. Ik begin meer en meer verliefd te worden op goudkleurige juwelen! 


Ik ben blij met mijn nieuwe armband van Guess en ik ben er zeker van dat ik dit armband vaak ga dragen in combinatie met een leuke horloge. 

Deze Guess goldplated armband met Swarovski kristal heb ik gekocht bij Lucardi voor €29,25, het armband is uitverkocht maar ze hebben nog leuke Guess juwelen en het leukste is dat je ze nu kan scoren met een leuke korting. Opgelet tot de voorraad strekt op=op, bij aankoop van €29,99 word je pakje gratis aan huis geleverd. 

Wens jullie nog een fijne dinsdag, 






28 opmerkingen

  1. Ik houd van Guess! Hij is echt heel mooi :D zag de korting staan. Maar ik moet eerst schoolboeken kopen voor ik ga shoppen :')

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze gaan wel nog eens korting geven en dan kan je iets leuks kopen van Guess, veel succes met het nieuwe schooljaar :)

      Verwijderen
  2. Wauw, wat een mooie armband. Ik kan me voorstellen dat je er heel blij mee bent X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie armband zeg! Ik vind hem echt prachtig. Inderdaad in combinatie met een mooi horloge zou hij ook heel goed staan! Voor Guess vind ik dit echt een mooi prijsje.
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja maar de prijs is mooi door de korting, zonder de korting was dit armbandje duurder :)

      Verwijderen
  4. Wauw echt heel erg mooi! Ik ga regelmatig naar Lucardi alleen shop ik dan meestal voor mijn dochtertje, moet zelf ook maar eens gaan rondneuzen x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aaawhh...je moet jezelf ook eens verwennen met een mooie sieraad :)

      Verwijderen
  5. Het is niet helemaal mijn ding, maar wat leuk dat je dit gewoon bij Lucardi kunt krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een plaatje zeg, heel mooi. Ik heb zelf een hele mooi subtiele vlinder ketting met swaroski steentjes van Guess.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oo dat moet ook een mooie ketting zijn die jij hebt :)

      Verwijderen
  7. Hijs echt prachtig! Ben dol op de sieraden van Guess!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben ook helemaal verliefd op de sieraden van Guess :)

      Verwijderen
  8. Wat een mooie armband zeg! Snap wel dat je er blij mee bent.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️