Lancôme Ombre Hypnôse / Ultra Twinkling Color High Fidelity Eyeshadow

Hallo beauty's, de laatste tijd ben ik helemaal gek op make-up scoren met een leuke korting. Een eindje geleden tijdens mijn shop trip naar Gent ging ik langs bij Planetparfum en zag daar bakken staan met make-up producten aan 70% korting, ik ging erin kijken en ik had een glanzende paarse kleur mono oogschaduw gevonden van Lancôme en die laat ik vandaag aan jullie zien. Nieuwsgierig naar mijn nieuw pareltje? Kijk dan snel verder! 

De verpakking is een glanzend zilveren kartonnen doosje en is afgewerkt met zwart kleurige details, het doosje ziet er stijlvol uit.


Als je het kartonnen doosje opent komt er een glanzend zwart vierkant compact doosje tevoorschijn, ik hou van zwart kleurige verpakkingen want dit ziet er meteen strak en luxueus uit. Rechts onderaan ziet je een subtiel zilveren roosje op de verpakking, vind ik zo mooi! Het roosje staat op iedere verpakking van Lancôme trouwens. 


Op de achterkant staat de naam van de oogschaduw en dat is natuurlijk Violet Mystique. 


Als je het doosje opent ziet je meteen een spiegeltje, handig voor onderweg want zo kan je overal je make-up bijwerken. Er zit ook een dubbel sponsapplicator in de verpakking maar ik gebruik het nooit omdat ik het liefst mijn eigen kwasten gebruik. Je ziet meteen de prachtige glanzende paarse kleur, ik hou van paars op mijn oogleden en heb al veel verschillende paars kleurige oogschaduws in mijn stash maar deze van Lancôme ziet er zo bijzonder uit! 


Oehh..wat een mooie kleur, in het midden ziet je het  roosje terug in de oogschaduw net zoals op de verpakking. Vind ik zo mooi!


Het pigment is echt super goed want ik had meteen een paarse swatch op mijn hand. Deze paarse kleur ziet er heel erg bijzonder uit want het bevat roze en blauwe shimmers, vind ik heel erg mooi want als je goed kijkt ziet je subtiel een blauwe/roze gloed door de oogschaduw heen. Ja hoor, ik vind deze kleur echt prachtig. De textuur van de oogschaduw is zacht en niet poederachtig, ook brengt deze oogschaduw fijn aan op mijn oogleden en is gemakkelijk te blenden. De oogschaduw in combinatie met een oogschaduwprimer blijft het een hele dag mooi op zijn plaatst zitten zelfs na een volledige werkdag. 


Ik ben zo blij met mijn nieuwe aanwinst, want het pigment is super en de paarse kleur ziet er zo bijzonder uit! Ik ben fan van deze Lancôme oogschaduw, alleen jammer dat deze kleur niet meer te verkrijgen is in het vaste assortiment van Lancôme. 

De Lancôme Ombre Hypnôse Ultra Twinkling Color High Fidelity heb ik €8,85 voor betaald i.p.v €29,50. 

Ik wens jullie nog een fijne woensdag, 

   









15 opmerkingen

  1. Wauw, wat een mooie paarse kleur. De pigmentatie is inderdaad super. En het spiegeltje is handig voor onderweg X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Paars is echt een prachtige kleur vooral deze, wat een pigment zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een prachtige paarse kleur! En wat een koopje voor wat je normaal betaald voor een oogschaduw van Lancôme!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie, intense kleur. Wil ik absoluut een keer proberen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow wat een mooie intense kleur!! zuinig aan mee doen als die niet meer verkrijgbaar is :( weet wel dat ik een soort gelijke kleur heb van Guerlain! misschien daar volgende keer kijken?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kleur is dit. Ik wil hem ook kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is echt een hele mooie kleur, alleen zou ik voor een mono nooit de originele prijs betalen (wel het bedrag wat jij er voor betaald heb) x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schone korting! Ik ga tijdens de solden ook graag bij Planet Parfum kijken, heb de indruk dat ze altijd een heel uitgebreide beautyselectie met korting hebben.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️