Mac Cremesheen Lipstick / Modesty

Hallo beauty's, de perfecte nude lipstick vinden was voor mij niet zo gemakkelijk want ik denk altijd dat nude kleurtjes mij niet zo mooi staan en ik heb uiteindelijk een nude lipstick gevonden die mij mooi staat. Vandaag ga ik het hebben over Modesty een Cremesheen lipstick van Mac. Ik heb ondertussen al 15 Mac lipsticks, oeps ik denk dat ik verslaafd ben! Nieuwsgierig naar dit pareltje? Kijk dan snel verder! 

Modesty is een Cremesheen lipstick en de lipstick is verpakt in een zwart kartonnen doosje en het kartonnen doosje is afgewerkt met wit kleurige details. Ik vind de doosjes van Mac er strak uitzien en ik bewaar ze dan ook van al mijn Mac lipstick ( ik denk dat jullie dit ondertussen al weten dat ik ze bewaar).


Op de achterkant van het kartonnen doosje staat de ingrediëntenlijst. 


Bovenaan de verpakking staat de naam van de lipstick en dat is natuurlijk Modesty.


Iedereen weet ondertussen hoe de Mac lipsticks eruit zien? De welbekende glanzende zwart kogelvormige huls met kleine subtiele zilveren shimmers, de huls is afgewerkt met glanzende zilveren details. 


De Cremesheen finish geeft een medium tot maximale, opbouwbare dekking met een glanzende finish. Dit is dan ook mijn favoriete finish! 


Het pigment ziet er goed uit en dat ben ik ondertussen al gewoon van Mac. Ik vind deze nude kleur heel erg mooi en is ook de perfecte kleur voor iedere dag, zoals je ziet past deze nude kleur perfect bij mijn huid. De lipstick bevat ook een mooie subtiele glans, waar ik zo dol op ben! 


Het resultaat: de lipstick glijd moeiteloos over mijn lippen en het laat een prachtige nude kleur achter. De lipstick voelt fijn aan op mijn lippen en de glans van de lipstick vind ik zo mooi omdat het subtiel aanwezig is. Ik vind dat Modesty mij heel erg mooi staat en sinds ik de lipstick heb toegevoegd in mijn stash draag ik dit kleurtje iedere dag, zo mooi vind ik deze lipstick! De lipstick overleefd een hapje en een drankje maar na een volledige maaltijd is het tijd voor de lipstick bij te werken. 


Ben je nog op zoektocht naar de perfecte nude kleur? Dan is Modesty waarschijnlijk wel iets voor jou! 

Mac Cremesheen lipstick Modesty is te verkrijgen bij de Mac store filialen of op de webshop voor 19,50€. 

Ik wens jullie nog een fijne dinsdag, 









24 opmerkingen

  1. Wat een mooie neutrale kleur! Staat je erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had het kleurtje feller verwacht op je lippen, maar alsnog een mooi nude kleurtje! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij staat je inderdaad erg goed! Fijn dat je nu de perfecte nude hebt gevonden, dat is niet altijd even makkelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk kleurtje, ziet er ook verzorgend uit voor je lippen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nude lipkleurtjes staan iedereen! Deze staat je prachtig, echt een heel goede nude inderdaad :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kleur, staat je goed! Ik moet echt eens een lipstick van mac aanschafen, ze zijn echt zo pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik vind de kleur je echt super staan :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige nude kleur hij staat je erg goed

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ken deze kleur nog niet maar hij is echt super mooi. Hij komt wel op je lippen lichter over dan ik had verwacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi rustig kleurtje! :) Alleen zie het niet echt op je lippen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je ziet toch degelijk het verschil hoor, op mijn lippen komt het lichter over omdat ik donker lippen heb ;). Maar je ziet toch dat ik lipstick op heb!

      Verwijderen
  11. Idd een heel mooi nude kleurtje voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oeh inderdaad een prachtig nude kleurtje ^^ x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze kleur ziet er mooi uit, alleen denk ik niet dat die mij zal staan draag ook net wat liever een roze kleur x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij staat je echt prachtig! Ik had verwacht dat hij iets donkerder zou zijn, maar eerlijk gezegd vind ik hem op je lippen nog veel mooier. En dat ik ook het belangrijkste :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een erg mooie, subtiele nude kleur. Staat je inderdaad erg goed ♥ xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit kleurtje is echt heel mooi is ook echt iets voor mij. De kleur past heel goed ook bij jouw.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie subtiele kleur, zeker iets wat ik ook zo dragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het is inderdaad een mooie subtiele kleur. Hij staat je dan ook erg mooi en geeft je lippen net dat extra's.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️