Mac Good Luck Trolls Beauty Powder / Play It Proper

Hallo beauty's, Mac heeft een leuke limited Edition uitgebracht en dat is namelijk Good Luck Trolls. Ik weet nog toen ik klein was dat ik die poppetjes met wilde kapsels en kleurrijke kuifjes had, ik vond ze toen erg schattig daarom moest ik iets uit de Good Luck Trolls collectie hebben en mijn keuze ging meteen naar een beauty powder. Nieuwsgierig naar dit pareltje? Kijk dan snel verder!  


De beauty powder zit in een kleurrijk kartonnen doosje, ik word er meteen vrolijk van want de verpakking ziet er zo leuk uit. Het kartonnen doosje is afgewerkt met zwart kleurige details.


Als je het kartonnen doosje opent komt er een roze compact doosje tevoorschijn, aawhh..wat ziet deze verpakking er schattig uit! Je ziet meteen een trol afgebeeld en verder is het afgewerkt met zwart kleurige details, ik vind deze verpakking erg leuk en vooral omdat het roze is van kleur! 


De beauty powder heeft een leuke naam gekregen en dat is natuurlijk Play It Proper. 



Mac omschrijft: dit zijdezachte "Beauty" poeder is licht getint en heeft een zachte parelmoerglans. Het legt een ultradun glanzend laagje op de huid en je kunt het gebruiken als highlighter, zachte blush of als finish van je make-up. 


De verpakking bevat een spiegel vind ik erg leuk want zo kan je overal je make-up bij werken, de beauty powder is een licht roze kleur en je ziet meteen een schattige trol afgebeeld in de beauty powder! 


Hier ziet je meteen dat de beauty powder licht is van kleur met een mooie roze parelmoerglans, ik ga deze beauty powder gebruiken als highlighter want de laatste tijd hou ik wel van een subtiele glans op mijn jukbeenderen. 


Het resultaat: de beauty powder brengt fijn aan en het laat meteen een subtiele roze parelmoerglans achter op mijn jukbeenderen, ik vind het zo mooi! Als je goed kijkt ziet je de glans op mijn neusbeen erg goed, wil je wat meer glans dan breng je gewoon nog een laagje beauty powder aan. De beauty powder blijft een hele dag perfect zitten, ik heb een nieuw pareltje toegevoegd aan mijn stash. Ik ben er zo blij mee! 


Mac Beauty Powder Play It Proper uit de Good Luck Trolls collectie is verkrijgbaar bij de Mac store filialen maar op de webshop is het helaas uitverkocht. Deze beauty Powder kost €25,00. 

Ik wens jullie nog een fijne dinsdag, 








18 opmerkingen

  1. Wauw, wat een mooie glans! Fijn dat hij de hele dag blijft zitten. Leuke kleurrijke verpakking ook! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is echt mooi he?! Ik heb deze ook en als ik de verpakking zie word ik al happy x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alleen de verpakking vind ik al erg mooi. Wat een geluk datje deze hebt kunnen bemachtigen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige verpakking zeg. Ik twijfel nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi product! Ik vind roze altijd zo mooi bij jou staan 😘 Erg leuke verpakking ook 😄

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige glans zeg! Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah vooral de verpakking vind ik echt super cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Alleen om de verpakking wil ik het al hebben! Mooi subtiel effect geeft het :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad, ik ben verliefd op de verpakking maar ook op het product zelf :)

      Verwijderen
  9. Ooh nu heb ik spijt dat ik hem niet heb gekocht :( x

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️