NYX High Definition Blush / Taupe

Hallo beauty's, nu dat er een NYX winkel is in Gent heb ik een aantal weken geleden voor dat ik uitgenodigd was voor het event van NYX heb ik eens langsgegaan naar de winkel en ik ging met een buttergloss en een blush naar huis. Vandaag ga ik aan jullie de High Definition blush laten zien in de kleur taupe, deze blush zou je perfect kunnen gebruiken als bronzer daarom was ik er erg nieuwsgierig naar! Nieuwsgierig naar deze blush? Kijk dan snel verder! 

De verpakking is een afgerond vierkant compact doosje in glanzend zwart, je ziet de taupe blush erdoorheen wat ik erg leuk vind. Verder is het doosje afgewerkt met een leuk strikje en zwart kleurige details, de verpakking ziet er alvast schattig uit!


Op de achterkant van de verpakking staat de ingrediëntenlijst en natuurlijk de naam van de Blush en dat is HDB22 Taupe. 



NYX omschrijft: deze Powder High Definition Blush van NYX geeft kleur aan uw wangen en gezicht. Deze blush is gemakkelijk te blenden en geeft een levendig en zijdezacht resultaat. 

Aaawhh..het strikje ziet er schattig uit! 


Hier ziet je de blush maar in het echt is het een tintje lichter dan op de foto, deze kleur kan je perfect gebruiken voor je gezicht mee te contouren. De blush is mat van finish en dat vind ik niet zo erg omdat ik deze blush ga gebruiken als bronzer. 


Het enigste nadeel is dat er geen spiegel aanwezig is in de verpakking en dat vind ik toch wel jammer!


Het pigment is erg goed en je ziet meteen dat de blush mat is van finish, het is licht taupe kleur die perfect bij mijn huid past maar ik ben nu bruiner dan tijdens de winter dus denk ik dat deze kleur voor mij nu te licht ga zijn. De blush is wel een beetje poederachtig, wat ik erg jammer vind. Voor fall-out te vermijden eerst je kwast aftikken vooraleer dat je de blush aanbrengt op je huid. 


Ik heb natuurlijk de blush uitgeprobeerd op mijn huid! De blush brengt fijn aan en deze blush is inderdaad gemakkelijk te blenden, ik heb de blush aangebracht op mijn jukbeenderen net zoals ik een bronzer zou aanbrengen en wat ik enorm jammer vind is dat deze kleur toch voor nu te licht is want ik zie er niets van terug op mijn huid. Tijdens de winter ben ik altijd ietsje witter dus ga ik deze blush in de winter nog eens uitproberen, het is een fijne blush maar voor nu is het kleur te licht voor mijn huid. Ik ben toch fan en ik ga deze blush nog eens een nieuwe kans geven als ik terug wat witter ben. De blush blijft een hele dag mooi op zijn plaatst zitten zelfs na een volledige werkdag. Heb jij een lichtere huid dan is deze taupe blush waarschijnlijk wel iets voor jou! 

NYX High Definition Taupe Blush is te verkrijgen bij NYX filiaal in Gent en natuurlijk ook bij Douglas voor 7,65€

Ik wens jullie nog een fijne dinsdag, 









20 opmerkingen

  1. Reacties
    1. Inderdaad maar dat komt omdat ik nu bruin ben ;)
      x

      Verwijderen
  2. Ik heb hem een tijdje gehad, maar ik ben toch meer van warme tinten. De nieuwe verpakking is wel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is dit nu dezelfde als de 'oude' NYX blush? Ik heb namelijk nog de oude versie en die ziet er wel anders uit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Volgens mij is het niet zelfde als de oudere versie :)
      X

      Verwijderen
  4. Dit klinkt wel als een goede kleur voor mij! Wel jammer dat hij voor jou nu nog te licht is.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad jammer, maar tijdens de winter ga dit toch voor mij de perfecte kleur zijn want dan ben ik wat witter ;)
      x

      Verwijderen
  5. Dit is echt een hele mooie blush! Ik heb de oude versie dus zou weleens willen zien of dat ze identiek zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Denk niet dat ze identiek zijn, ik kan het niet vergelijken want heb de oudere versie niet :)
      x

      Verwijderen
  6. Voor mij zou deze te licht zijn maar een donkere variant hiervan zou ik nog wel eens willen proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze hebben nog een donkere variant in het assortiment :)
      x

      Verwijderen
  7. Reacties
    1. Het is inderdaad een mooie kleur, alleen nu te licht voor me :)
      x

      Verwijderen
  8. Ik wil deze ook gezien ik een heel lichte huid heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kleur! Dat strikje is inderdaad heel leuk hé.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️