Recept / Start Je Dag Met Een Heerlijk Ontbijt!

Hallo beauty's, ontbijten s'morgens is het belangrijkste maaltijd voor de dag door te komen want als je heerlijk ontbijt s'morgens heb je meer energie en heb je het gevoel dat je alles aan kan in één dag! Ik laat jullie vandaag twee ontbijt receptjes zien die niet zo moeilijk zijn voor klaar te maken, nieuwsgierig naar mijn twee heerlijke ontbijt receptjes? Kijk dan snel verder!  

Keizerbroodje met kip en gekruide tomatenblokjes:

 * 2 tomaten
* bieslook
* peterselie
* olijfolie
* kippenfilet of kippenvleesbrood


Snij twee tomaten in kleine blokjes en meng met wat fijngesnipperde bieslook, peterselie en olijfolie. Kruid met peper en zout. Beleg 4 keizerbroodjes met een sneetje kippenfilet of kippenvleesbrood en de tomatenblokjes. 

Dit keizerbroodje is zo heerlijk en simpel voor klaar te maken, ook is dit broodje heerlijk als lunch! 


Zoete boterham met verse kaas: 

* verse kaas 
* aardbeien confituur
* 1 kiwi


Besmeer vier sneden Zweeds grof brood met een laagje verse kaas en een laagje confituur. Snij de kiwi in fijne halvemaantjes en beleg er de boterhammen mee. 

Dit is mijn favoriet want deze is zoet en fris tegelijk van smaak, heerlijk ontbijtje en simpel klaar te maken! 

Dit zijn de twee heerlijke ontbijtjes maar die je ook perfect als lunch kan klaar maken voor tijdens de middag, ik hoop dat jullie het leuk vinden als ik receptjes met jullie deel? 

Ik wens jullie nog een fijne maandag, 





17 opmerkingen

  1. Hoi! Wat een lekkere en simpele recepten! Ik ben wel benieuwd waar je dat Zweedse brood vandaan hebt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Het Zweedse brood heb ik gekocht bij de Okay ( Belgische supermarkt) maar denk ook dat het te verkrijgen bij de bakker ;)

      Verwijderen
  2. Ik eet dan wel geen vlees meer, maar de rest ziet er heerlijk uit!:) Kom je het ook brengen hihi?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh dat ziet er echt lekker uit! Ik heb dit "recept" (voor zover het een recept is, want gelukkig ziet het er heel makkelijk voor een recept) meteen opgeslagen op Bloglovin!

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh allebi jammie zeg ! vooral dat broodje is wel iets voor mij

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet dat er lekker uit! Leuk artikel 😘 X Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aangezien ik geen kaas lust zou ik voor het eerste receptje gaan, dat ziet er echt lekker uit! X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De eerste zou dan inderdaad iets voor jou zijn :)

      Verwijderen
  7. Nog niet ontbeten nu ik dit schrijf en oh my, dat ziet er geweldig uit! beide!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️