Unboxing Deautybox / Juli

Hallo beauty's, ik heb de Deautybox ontvangen van juli en doordat ik in vakantie ben geweest laat ik de inhoud nu iets later zien dan anders maar beter te laat dan nooit. De Deautybox van vorige maand zit net een tikkeltje anders in mekaar, want ze stellen exclusief twee Deauty favorieten aan ons voor en dat is Noabay en Balance Me, twee merken die zeker een plaatsje in onze badkamerkastjes verdienen! Nieuwsgierig naar de inhoud ? Kijk dan snel verder!




Balance Me / Protect & Shine Conditioner Travel Size 30 ml:

Handen omhoog als je last hebt van droog of verzwakt haar. Dankzij de zoete amandel en arganolie wordt jouw haar rijkelijk verwend, hersteld en beschermd, waardoor het niet alleen prachtig gaat glanzen maar ook nog eens extra aangesterkt wordt. Bovendien minder gespleten puntjes als gevolg!

Travel size 30 ml, aanbevolen verkoopprijs: £4,50


Balance Me / Super Toning Body Polish Travel Size 50 ml:

Een scrub die niet alleen voor een zacht velletje zorgt, maar ook nog eens cellulitis belooft aan te pakken. Een greep uit de power-ingrediënten van dienst: jeneverbes, geranium, lavendel en bergamotolie. Mmm...dat wordt genieten.

Full size 150 ml , aanbevolen verkoopprijs: £18,00 


Balance Me / Stellar Beauty Balm Pocket Size 7 ml:

Dit wondermiddeltje kan echt overal voor gebruikt worden: als masker, als lippenbalsem, voor je nagelriemen, bij kleine brandwonden, schrammen en insectenbeten en zélfs om je wenkbrauwen in model te brengen. En ja hoor - wie op zoek is naar wat extra liefde voor de droge huid kan 'm ook "gewoon" als dagcréme gebruiken. Hébben!

Full size 30 ml, aanbevolen verkoopprijs: £18,00



Noabay / Orange Juice Foot Cream Full Size:

Deze verzachtende créme met sheaboter, aloë vera, sinaasappelextract en theeboomolie is echt een summer must-have en weet zelfs de meest afgetrapte voetjes nieuw leven in te blazen. Haal die schattige sandaaltjes maar uit de kast!

Full size 100 ml, aanbevolen verkoopprijs: €15,99


Noabay / Hydraplus Face Toner Full Size: 

Deze toner is een echte aanrader voor degene onder ons die houden van dat 'schoner dan schoner'- gevoel. Bevat onder andere aloë vera en marshmallow, en weet als geen ander die allerlaatste sporen make-up en onzuiverheden te verwijderen. Zo fris en zacht was je huid in geen tijden meer!

Full size 125 ml, aanbevolen verkoopprijs: €13,00


Dit is de inhoud van vorige maand en ik vind deze inhoud heel erg leuk omdat ik Noabay en Balance Me al eens heb leren kennen door Deauty en ik vind deze twee merken heel erg fijn. Ik ben vooral benieuwd naar de conditioner van Balance Me en de face toner van Noabay! Wat vinden jullie van deze inhoud? 

Wens jullie alvast een fijne weekend,

*Meer info over Deauty vind je hier







11 opmerkingen

  1. Wat een leuke inhoud! De box bevat veel merken waar ik nog niet bekend mee ben. Met name de Balance Me / Stellar Beauty Balm Pocket spreekt mij erg aan. Heerlijk zo'n wondermiddeltje. Veel plezier met je nieuwe items!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De Beauty Balm ben ik ook benieuwd naar of het wel degelijk een wondermiddeltje is :), dankjewel!

      Verwijderen
  2. Zitten leuke producten in, ik ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie producten ziet er goed uit, ben benieuwd hoe ze zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Volledig met je eens, binnenkort ga ik ze uitproberen :)

      Verwijderen
  4. mooie producten, ik ken de merken allemaal nog niet maar ziet er prima uit. alles kun je ook gebruiken dus ik ben enthousiast!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke dingetjes om eens uit te proberen!! Vooral die beauty balm!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben vooral benieuwd naar de producten van Noabay X

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️