Unboxing / StyleTone Beautybox

Hallo beauty's, deze maand mag ik voor het eerste kennis maken met de StyleTone Beautybox. Een box die er leuk uitziet en vol zit met leuke make-up producten. Iedere maand heeft de StyleTone Beautybox een nieuw thema, de thema voor augustus is The Future Is Now. Nieuwsgierig naar de inhoud? Kijk dan snel verder! 
De StyleTone Beautybox is een maandelijkse Beautybox die elke maand verstuurd wordt. Elke maand zitten in de box minimaal 5 full size cosmetica producten van verschillende merken. Ook vind je in iedere beautybox een mini magazine met daarin achtergrond informatie over de producten en merken, maar ook tips & tricks en kortingscodes. De producten in de box zijn dierproefvrij!

De StyleTone Beautybox is een langwerpig dun doosje die stijlvol zit verpakt. Ik vond het een aangename verrassing want het ziet er meteen leuk uit zonder dat je de inhoud hebt gezien!


Ecoco Cosmetic Glove / €7,95:

De zachte XXXT-S microvezels hebben de eigenschap 'vervuiling' op te nemen. De ronde, holle vezels dringen diep in de bovenhuid en lopen vol met make-up of andere verontreiniging. 
Maak de Ecoco Cosmetic Glove nat met schoon water warm of koud en verwijder make-up snel en effectief. Er hoeven géén andere reinigingsproducten gebruikt te worden. Alleen water! 

Naast het verwijderen van make-up werkt de Ecoco Cosmetic Glove als mini scrub of peeling. Het verwijdert dode huidcellen en laat de huid zacht aanvoelen. Anti-aging is een bijkomend effect en door de dieptereiniging helpt de Glove tegen (jeugd)puistjes. 



De Ecoco Cosmetic Glove voelt super zacht aan, de zachte handschoen gaat meteen met mij mee naar de badkamer voor uit te proberen. Ik ben hier zo benieuwd naar! 


Manna Kadar / Radiance Bronzer & Highlighter Duo €18,95:

Deze Bronzer / highlighter is precies wat we nodig hebben! Met twee kleuren, een subtiele champagne kleur voor highlighting en een warme brons kleur om je zomerkleurtje te complimenteren is dit duo product alweer een favoriet. De sperzachte textuur maakt dat de beide kleuren ontzettend makkelijk te blenden zijn en ook deze kunnen niet alleen op je wangen maar ook als oogschaduw gebruikt worden! 


Ik ken dit merk niet dus het is altijd leuk voor iets nieuws te ontdekken! Het pigment ziet er alvast super uit maar de brons kleur is iets te glanzend voor als bronzer te gebruiken. Ik ga eerder dit duo gebruiken als oogschaduw en ik kan niet wachten voor het uit te proberen. 


Ellovi / Tinted Lip Butter €5,00: 

Dit merk is geboren als protest tegen de bestaande beauty industrie waar de synthetische en chemische ingrediënten overheersen. Alle producten van Ellovi zijn helemaal natuurlijk, worden met de hand gemaakt en bevatten alleen plantaardige ingrediënten. Dus is zelfs veilig als je Vegan bent! Omdat er geen parfum aan toegevoegd is, is de geur niet zo bijzonder. Maar dat nemen we voor lief in dit geval. 



Paese / Brow Setter €11,95: 

De brow experts onder ons weten waarom er een grijze brow cream tussen zit in de box, omdat grijstinten in wenkbrauw producten perfect zijn als je zwart haar hebt in een koele tint. Niemand heeft zwarte wenkbrauwen, dus als je donker haar hebt gebruik je ofwel donker bruin ofwel grijs. Alle grote merken op het gebied van brow producten bieden deze kleur aan. 

In de box ontvang je één van de drie kleuren: light brown, perfect voor blondines en licht brunettes. Dark brown, perfect voor medium tot heel donkere brunettes. Verfde je je haar in een koper of rood bruine kleur, gebruik dan een minder rode, maar meer een bruine tint voor je wenkbrauwen. Graphite, perfect voor koel zwart-harige beauties. 


Ik heb Dark brown ontvangen en ik zie meteen dat deze kleur voor mij te donker is, maar ik ga het toch eens uitproberen omdat ik nog nooit een cream wenkbrauw make-up product heb uitgeprobeerd. Het compact doosje ziet er alvast stijlvol uit, het doosje bevat ook een spiegeltje gemakkelijk voor onderweg want zo kan je overal je wenkbrauwen bijwerken.  


Seraphine / Rosy Cheeks €20,00:

Seraphine Botanicals is een vegan, cruelty free merk uit Groot Britanie en wil graag mooie cosmetica maken op een eerlijke, duurzame en verantwoordelijke manier.

De StyleToon Beautybox heeft de lip & Cheek gel uitgekozen om de prachtige kleur, een warme orchidee paars die bijna iedereen mooi staat! De andere reden is dat deze lip & cheek perfect te gebruiken is als lip stain! Gebruik hiervoor een kleine brush om het product aan te brengen, laat een paar minuten zitten en verwijder dan voorzichtig de gel met een tissue. 



Dit is de inhoud uit de StyleTone Beautybox van augustus en ik vind deze inhoud heel erg leuk want er zitten merken in die ik niet kende en het is altijd leuk voor nieuwe merken te ontdekken. Ik ben vooral benieuwd naar de Ecoco Cosmetic Glove en de Brow Setter van Paese! Wat vinden jullie van deze inhoud? 


Ook de StyleTone Beautybox ontvangen? Neem dan vooral eens een kijkje op de website! 
De StyleTone box is verkrijgbaar voor €12,50 voor Nederlandse leden en €15 voor Belgische leden. 

Ik wens jullie nog een fijne donderdag, 






*Dit product heb ik ontvangen ter review, dit veranderd echter niets aan mijn eigen mening!






18 opmerkingen

  1. Wat een mooie inhoud! Kende deze merken nog niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw mooie inhoud ziet er goed uit, liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben benieuwd naar die gloves zeg! Lees straks graag of je het fijn vindt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb de Glove vanmiddag uitgeprobeerd en het werkt echt heel erg fijn! Maar s'avonds gebruik nog steeds liefst een reiniger maar voor s'morgens is deze Glove prima :)

      Verwijderen
  4. Leuk dat je deze mocht testen! Ik zou de highlighter denk ik ook als oogschaduw gebruiken. Fijn dat je eerlijk je mening geeft :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke inhoud inderdaad en ook onbekende merken! Ik ben vooral benieuwd naar de brow setter!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke spulletjes zitten er in deze box! X Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke inhoud! Dat contour duo setje is mooi en ben benieuwd naar die handschoen :O

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Toffe foto's heb je gemaakt! De producten zijn zeer interessant, vooral de handschoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik had de vorige box. Die zag er op zich wel prima uit, maar eerlijk gezegd vind ik deze make-upjes toch leuker! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuke box zoals ik al zei op mijn blog. Mooie foto's heb je er bij gemaakt ^^ x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ok, nu ga ik ook de box bestellen!! Wat een fijne producten weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke inhoud! Ik ben heel benieuwd naar de handschoen! De lip butter en rosy cheeks lijkt me ook wel wat.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een ontzettend leuke box, ik zou hier ook erg blij mee zijn. Vooral de Rosy Cheeks!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke inhoud. Heb nog nooit een beautybox besteld.
    Xx
    https://sherryhussain.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super interessant! Vooral dat handschoen spreekt me erg aan

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️