Birthday Winactie / Douglas Gift Card T.W.V €25

Hallo beauty's, ik ben weer helemaal terug want er was iets mis met mijn computer en daardoor heb ik vorige week niet kunnen bloggen. Gelukkig heb ik nu mijn computer terug en kan ik weer bloggen, jeej! Zondag was het mijn verjaardag en ik ben weer een jaartje ouder geworden maar gelukkig merk ik het nog niet echt op dat ik een jaartje ouder ben geworden, wie jarig is trakteert en vandaag heb ik een winactie voor jullie klaar staan. Na lang na te denken wil ik één iemand van jullie blij maken met een Douglas gift card terwaarde van €25 zo kan jezelf bepalen wat je er mee wilt kopen! Wil jij kans maken voor een Douglas gift card t.w.v €25? Kijk dan snel verder! 

Ik zou het natuurlijk leuk vinden als je nog twee stapjes voor mij doet want zo maak je extra kans voor het Douglas gift card t.w.v €25 te winnen.

-Volg mij op Bloglovin en liked dit artikel: vind je hier
-Volg mij op Instagram: vind je hier

Als je deze stapjes volledig hebt gedaan, laat dan een reactie + een geldige mailadres achter zodat ik de persoon die dit gift card van Douglas heeft gewonnen kan contacteren! Ik wens jullie alvast veel succes en deze winactie loopt tot 25/10/2016.

Ik wens jullie nog een fijne dinsdag,


53 opmerkingen

  1. Nogmaals een heel gelukkige verjaardag, ik doe heel graag mee aan deze prachtige winactie 😘

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nogmaals een heel gelukkige verjaardag, ik doe heel graag mee aan deze prachtige winactie 😘

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog eens een dikke proficiat! :) Ik vind het een heel fijne winactie, dus ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke winactie en leuke blog heb je! Ik kwam je net toevallig ergens tegen. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Voor deze winactie wil ik natuurlijk wel een gokje wagen. Stel dat ik de gelukkige winnares wordt mag je mailen naar glamtheday@hotmail.com. Ik heb alles gedaan wat ik moest doen. Fijne dag nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. douglas!! word er altijd zo blij van haha, ik doe zeker mee :) gefeliciteerd btw! x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb je natuurlijk al veels te vroeg gefeliciteerd en zondag nogmaals hihi! Ik wil je bij deze nog als feliciteren met je verjaardag en hopelijk heb je een hele fijne verjaardag gehad! Natuurlijk doe ik graag mee met deze leuke winactie (ik ben dol op de Douglas) en heb alle stapjes gedaan! Mijn e-mailadres is maris.90@live.nl! Nu fingers crossed hihi!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi. Wat een actie! Ik doe ook mee. Ik shop wel eens bij Douglas, maar niet zo vaak. Ik vind het allemaal wat prijzig, dus dit zou wel een leuk cadeautje zijn. Mijn email adres is mauritsch5@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi. Wat een actie! Ik doe ook mee. Ik shop wel eens bij Douglas, maar niet zo vaak. Ik vind het allemaal wat prijzig, dus dit zou wel een leuk cadeautje zijn. Mijn email adres is mauritsch5@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk! Ik doe ook mee. :-)
    En nog een dikke proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Yay gefeliciteerd!Ik volg je al op Bloglovin en Instagram dus ik hoef niets meer te doen dan een reactie achter te laten en heel erg gaan duimen. Mijn Douglas wishlist groeit met de dagen en het is dan ook erg welkom! Nog geen baan en als beauty blogger en lover krijg ik jeukende handjes met allemaal mooie producten. Duimen maar. Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jij ook van harte gefeliciteerd! Ik doe graag mee met je actie. Ik volgde je al op bloglovin en insta. Heb je bericht een like en een hartje gegeven. E-mailadres: info@mylittlehappiness.nl Liefs Lesley

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met je verjaardag, en wat een ontzettend leuke winactie! Ik volg je al een tijd op Instagram en Bloglovin', en ik heb net je artikel geliked ;) Nu duimen maar! Mijn mailadres is wieskerrebijn@gmail.com.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Allereerst alsnog van harte gefeliciteerd!

    Wat een leuke actie, ik wil ook graag kans maken. :-) Ik volgde je al op beide sites en vooral op Bloglovin lees ik regelmatig een stukje. Mijn mailadres is henrieke1985@gmail.com.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en maak er nog een gezellige dag van!

    Ik doe graag mee met je winactie en ik volg je al een tijdje via www.bloglovin.com/liekevanveen8 en instagram liekevv24

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Van harte nog met je verjaardag! Ik maak graag kans (:
    Die stapjes heb ik natuurlijk gedaan.
    xx Jolijn
    Jolijndoelman@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. awesome ik doe graag mee :D ik volg en like overal <3 en mijn email is info@femketje.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd lieve meid :) Ik doe graag mee en heb beiden stapjes gedaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Een Douglas gift card komt altijd van pas, dus ik doe mee! Ik heb de stappen gedaan en mijn e-mail is: info@placefuly.nl.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd met je verjaardag! En fijn dat je weer kunt bloggen. Zeker met zo'n leuke winactie. Ik doe graag mee! Volgde je al op beide kanalen. Mail: info@ikhouvanbeauty.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik kan altijd een gift card van de Douglas gebruikt, haha! Daarom doe ik graag mee en ik heb beide stappen uitgevoerd. En gefeliciteerd nog natuurlijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nogmaals van harte meid! Ik doe graag mee. Alles gaat momenteel naar de kleine meid dus leuk als ik mezelf weer een keer kan verwennen, hihi. Ik volg je overal al :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Van harte Gefeliciteerd.
    Ik loot graag mee en volg je op Bloglovin.
    anita71@caiway.net

    BeantwoordenVerwijderen
  23. leuk, allereerst van harte natuurlijk! ik via bloglovin en instagram (run.reload.repeat) gevolgd.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Van harte gefeliciteerd en nog vele jaren!
    Ik doe heel graag mee aan de winactie.
    Volger op BL was ik al (Tamara TS) en nu ook op Instagram (@paramara1982)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Nog gefeliciteerd met je verjaardag, hopelijk heb je een leuke dag gehad :-). Ik volgde je al wel op Instagram maar nog niet via Bloglovin', dat meteen maar gedaan! Ik doe dus graag mee :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  26. elisabeth maria martina28 september 2016 om 08:52

    hartelijk gefeliciteerd en ik wens je een te gekke dag
    hoop dat mijn naam hier straks als winnar staan mag

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gefeliciteerd, een fijne verjaardag gewenst!
    Wat ewn lekkere traktatie geef je weg, heerlijke verwennerij voor de feestdagen daar doe ik graag aan mee, een keer een ander geurtje kiezen dan de sun van jill sander dat wil ik wel
    Liefs Anne (dieanne84@outlook.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Onwijs lief deze winactie Saraya, ik doe erg graag mee! Ik heb alle extra stapjes gedaan en mijn emailadres is: saskia_van_poppel@hotmail.com
    Bedankt voor deze gave winactie & veel succes met jouw mooie blog! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  29. En natuurlijk alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, hoop dat je een leuke dag hebt gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Een hele fijne verjaardag! Ik hoop dat je genoten hebt en dat je je vooral goed hebt laten verwennen, want eens per jaar mag dat zeker ea? ;)
    Deze winactie lijkt me trouwens geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Gefeliciteerd en wat een leuke winactie! Ik doe mee xx

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Van harte gefeliciteerd !k doe graag mee, ik heb de stapjes uitgevoerd en mijn email is naomidekkerr@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Gefeliciteerd, hopelijk heb je een superleuke dag gehad! Wat een fijne manier om dit met ons te vieren :-) I love douglas! Ik heb de stappen ondernomen en mijn email is junavdpoort@gmail.com!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ooh wat gaaf en natuurlijk van harte gefeliciteerd! Ik doe heel graag mee, want hiermee kan ik ongetwijfeld iets moois kopen dan! Ik volg je vanaf nu op de verplichte accounts + geliked. Mijn email is brittvanommeren@gmail.com

    Liefs, Britt

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hallo! Alsnog gefeliciteerd! Leuke winactie, mijn parfum is toevallig op aan het raken dus ik weet het goed te gebruiken;) mijn email is l.hansen@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Nog van harte! Hoop dat je een fijne dag hebt gehad. Ik doe graag mee, Douglas! ! Altijd wel iets te vinden :)
    Stapjes gedaan en mijn mail is sabrina at denklicht punt nl
    Groetjes Sabrina

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een super leuke winactie! Ik zag dat ik je nog niet volgde op bloglovin, dat ga ik dus direct doen. Oe Douglas, ik heb zeker nog iets op mijn verlanglijstje staan en helemaal leuk omdat ik bijna jarig ben hihi (18-10) e.lisevandenhaak@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Congrats Saraya 😘 Ik wens je nog een fijne verjaardag ! yilejin-26@hotmail.cpm

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hiep hiep hoeraaaaa! van harte gefeliciteerd ;) en wat een leuke winactie! ik doe gráág mee! groetjes Fenny

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Nog van harte gefeliciteerd. Wat een leuke winactie weer; ik doe graag mee; ik volg via bl en instagram. liefs melissa (melissamaas@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, nog vele jaren :)

    Ik doe graag mee aan de winactie, echt super !

    anneliese1970@hotmail.com


    Groetjes van Anneliese

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Gefeliciteerd nog, wat lief dat je dit weggeeft!! Ik heb alle stapjes gedaan! :) Mijn e-mail is eimaj@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Beetje laat maar alsnog gefeliciteerd! Hopelijk heb je een prachtige dag gehad. Ik doe graag mee met je winactie. Ik heb alle stappen gedaan. Mn email adres is chantallemauritsch@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Beetje laat maar alsnog gefeliciteerd! Hopelijk heb je een prachtige dag gehad. Ik doe graag mee met je winactie. Ik heb alle stappen gedaan. Mn email adres is chantallemauritsch@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Nogmaals een gelukkige verjaardag! Erg leuke winactie en natuurlijk doe ik daar aan mee. Ik heb alles gedaan ;)
    e-mailadres: emke.dejonghe@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Hoop dat je er een mooie dag van hebt gemaakt <3

    ps. heb alle stappen gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Altijd fijn. Ik doe mee.
    sepia [at] home . nl

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wat super lief dat je dit doet Saraya! Ik waag een kansje :) x suzanne suzannedjong2001@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Het is alweer even geleden, maar hoop dat je een fijne verjaardag hebt gehad.Een leuke prijs mag je weggeven,doe nog snel mee op de valreep, want bij Douglas slaag ik altijd ;-) marianbouwens4613@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Alsnog van harte gefeliciteerd! ;-) op naar de volgende gelukkige maar vooral gezonde jaartjes! ;) Ik vier je feestje graag mee, fantastisch dat je dit organiseert voor de volgers van je blog... Ik had je berichtje al via facebook gedeeeld! ;-)

    Groetje Ilsiee prins/wiefiej@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Alsnog van harte gefeliciteerd en wat leuk dat je iets weggeeeft; ik doe graag mee. ik volg en like via fb, bl en instagram. liefs melissa van stipdonk

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️