Cozz Cosmetics / Strawberry Lip Balm

Hallo beauty's, ik ging langs bij het kruidvat en zag er make-up producten van een merk die ik nog niet eerder had gezien en dat is namelijk Cozz Cosmetics. Ik ging dan meteen dichterbij gaan kijken en zag meteen dat ze lippenbalsem hadden die mij meteen doet denken aan de lippenbalsem van Eos, mijn nieuwsgierigheid werd gewekt en deed er één mee naar huis en vandaag ga ik deze lippenbalsem met de geur van aardbeien aan jullie laten zien. Nieuwsgierig? Kijk dan snel verder! 

Deze verpakking vind ik er al meteen schattig uitzien en je ziet meteen de lippenbalsem erdoorheen. De verpakking is afgewerkt met roze details, het ziet er dan ook meteen girly uit!


Deze lippenbalsem bevat natuurlijke ingrediënten zoals vitamin E, almond olie en jojoba olie. Which your lips will adore! 



Deze lippenbalsem ziet er zo schattig uit en ik vind een lippenbalsem met een leuke verpakking leuker voor aan te brengen op mijn lippen gewoon omdat ik hou van schattige verpakkingen. De lippenbalsem heeft een snoeperige roze kleur en er staat een kusje in gegraveerd, vind ik erg leuk!


De verpakking is gemakkelijk open te draaien en je ziet meteen de lippenbalsem, het ziet er groot uit voor het aan te brengen op je lippen maar door dat de lippenbalsem afgerond is zou deze lippenbalsem gemakkelijk moeten aanbrengen. 


De lippenbalsem bevat geen kleurtje maar wel een heerlijke zoetige aardbeien geur. Ik hou van een lippenbalsem die heerlijk ruikt! 


Je ziet meteen dat deze lippenbalsem geen kleur bevat maar wel een mooie glans, deze lippenbalsem brengt fijn aan en glijd moeiteloos over mijn lippen. Mijn lippen voelen meteen zacht en gehydrateerd aan, deze lippenbalsem geeft mijn lippen echt een boost! De aardbeien geur is snel verdwenen na het aanbrengen maar dat vind ik niet zo erg. Ik kan jullie deze lippenbalsem ook aanraden als je last hebt van extreme droge lippen. 


Ik ben fan van deze schattige lippenbalsem van Cozz Cosmetics! Hou je niet van aardbeien geur? Ze hebben nog andere twee geuren bij het kruidvat. 

Deze Cozz Cosmetics Strawberry lip balm is te verkrijgen bij de Kruitvat filialen voor €1 


Ik wens jullie alvast een fijne weekend, 









12 opmerkingen

  1. Ha, toevallig heb ik ongeveer dezelfde roze lippenbalsem gekocht bij de Action, maar dan van Max & More. Ook met een aardbeien geur. Een aanrader! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd voor een super fijn prijsje! Ik heb de lippenbalsems van EOS! Deze zijn ook super fijn, maar veel duurder!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij ziet er zeker schattig uit. Dan ook nog zijn werk goed doen is ook belangrijk. Ik heb nog geen tijd om je mooie palette uit te proberen en reviewen. Het zal een tijdje duren. Als het zover is dan stuur ik zeker een bericht. Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Misschien juist wel fijn dat die geur niet te lang blijft hangen? Ziet er schattig uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er leuk uit! Lijkt wel een beetje op de lip balms van eos ook, alleen dan veel goedkoper.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hmm, ik ben geen fan van het merk EOS, dus waarschijnlijk ook niet van dit merk. Dat komt voornamelijk door de verpakking. Ook vind ik het geen handige vorm lippenbalsem om aan te brengen. Leuk dat deze balsem een geurtje bevat.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb de vanille versie al bij mijn vriendin gezien en hij werkte goed zei ze. Natuurlijk ga ik voor die spot prijs deze ook zeker aanschaffen. Morgen maar eens de Kruidvat gaan bezoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooh wat schattig, maar nog leuker dat hij ook wel werkt :-) x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het er schattig uitzien hihi, maar ik houd het toch bij een natuurlijke lipbalsem!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Maar 1 euro? Dat is echt niet duur. Ik ben wel heel erg benieuwd naar de geur van aardbei. Yummy!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Toevallig was ik net bij kruidvat en liep ik er snel langs. Ziet er inderdaad schattig uit, leuke lippenbalsem!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️