Dior Addict Lipstick / 260 Bright

Hallo beauty's, ik ben weer helemaal terug na het genieten van het tropische weer buiten en ik ga vandaag aan jullie mijn nieuwe Dior Addict lipstick laten zien in een mooie nude kleur. Ja hoor, de laatste tijd draag ik erg vaak nude kleurtjes in de plaatst van roze kleurtjes. Nieuwsgierig naar dit pareltje? Kijk dan snel verder! 

De lipstick zit verpakt in een holografische glanzende zilveren kartonnen doosje afgewerkt met rood kleurige en zwart kleurige details, als je het kartonnen doosje op verschillende manieren beweegt dan ziet je verschillende kleurtjes en dat vind ik erg leuk! De verpakkingen van Dior zien er altijd luxueus uit en dat zijn we ondertussen al gewoon.


De lipstick die ik deze keer heb uitgekozen is 260 Bright. 


Oehh..deze lipstick ziet er chique uit, kan er dan ook uren naar staren! De huls van de lipstick is glanzend zilver van kleur en je ziet ook het holografische effect terug in de huls, leuk hé! De lipstick heeft een magnetische sluiting, wat ik erg handig vind voor onderweg.



Dior omschrijft: Dior introduceert een nieuw tijdperk van lipsticks en ontwerpt voor het eerst een lipstick met een sensationele spiegelglans dankzij een zacht smeltende hydragel kern met een topcoat effect. Deze verrassende zachte, ultrahydraterende kern, met een centrale CD markering bovenaan, loopt door in de volledige lipstickstift. Applicatie na applicatie zorgt de lipstick als een topcoat voor een extra dosis glans, een mooie houdbaarheid van kleur en uniek comfort. 


Je ziet meteen de CD markering en dit loopt door in de volledige lipstick, vind ik erg leuk! Bright is een zachte nude kleur met goudkleurige shimmers. 


Het pigment vind ik er goed uitzien voor een glanzende nude kleur, je ziet meteen dat de lipstick een mooie glossy finish heeft en de goudkleurige shimmers zijn niet aanwezig op de swatch dus gaan ze ook niet aanwezig zijn op mijn lippen. 


Het resultaat: de lipstick glijd moeiteloos over mijn lippen en het laat een mooie zachte nude kleur achter op mijn lippen, dit kleurtje is dan ook prima voor dagelijks te dragen als je van subtiele looks hou. Zoals je ziet bevat de lipstick een mooie glans en daar hou ik wel van vooral tijdens de zomer. Ik voel de lipstick niet zitten op mijn lippen maar mijn lippen voelen eerder zacht en gehydrateerd aan, de houdbaarheid van deze lipstick is wat minder want na een volledige maaltijd is het tijd voor de lipstick bij te werken maar dat vind ik niet zo erg. 


Ik blijf grote fan van deze lipsticks van Dior en draag ze dan ook erg vaak, hou je van een subtiele nude kleur met een mooie glans dan is dit kleurtje waarschijnlijk iets voor jou. Heb je liever geen glans dan kan ik je deze lipstick niet aanraden! 

Dior Addict lipsticks zijn te verkrijgen bij verschillende parfumerieën voor €34,30.

Ik wens jullie nog een fijne woensdag, 











12 opmerkingen

  1. Mooi en subtiel kleurtje voor iedere dag! Fijn dat je lippen zacht en gehydrateerd aanvoelen X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad prima voor iedere dag, jaa de lipstick verzorgt echt mijn lippen :)

      Verwijderen
  2. wauw staat je heel goed! ik heb echt een zwak voor roze nude kleurtjes als deze :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook gek op Dior lipsticks, wat een plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Reacties
    1. Inderdaad een erg lief kleurtje, prima voor dagelijks ;)

      Verwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️