Mijn Zomerse Favorieten

Hallo beauty's, vandaag ga ik aan jullie mijn zomerse favorieten laten zien. Ik heb nieuwe producten ontdekt tijdens de zomer maar ik heb er ook terug herontdekt, nieuwsgierig naar mijn zomerse favorieten? Kijk dan snel verder! 


Nivea / Sun Anti-age Gezichtszonnecréme: 

In de plaats van een dagcréme tijdens de zomer gebruik ik het liefst nu deze gezichtszonnecréme van Nivea. Ik vind deze erg fijn omdat het geen vettige laagje achterlaat op mijn huid. Ojaa en de geur is heerlijk, typisch het Nivea geurtje! 


The Body Shop / Piñita Colada Body Butter: 

Over een favoriet gesproken deze body butter is een grote favoriet van mij, wat een heerlijke zomerse geur heeft deze body butter. Je ruikt voornamelijk de kokos, heerlijk! Deze body butter is romig van substantie en smeert gemakkelijk uit, mijn huid voelt meteen zacht en gehydrateerd aan. 


Treacle Moon / Sweet Blueberry Memories Body Spray: 

Tijdens de zomer draag ik altijd een body mist of een body spray, deze body spray van Treacle Moon is zo heerlijk van geur en werkt dan nog eens verfrissend tijdens de warme zonnige dagen. De body spray ruikt heel erg zoet en daar hou ik wel van tijdens de zomer. Als het tropisch warm is buiten dan bewaar ik deze body spray in de koelkast want zo voelt het nog frisser aan tijdens het sprayen met deze body spray, heerlijk! 


Essence / The Glow Must Go On Bronzing & Highlighting Palette: 

Tijdens de zomer draag ik bijna geen foundation omdat het toch van mijn gezicht afsmelt, dus dan breng ik alleen maar wat concealer aan en natuurlijk breng ik ook wat bronzer aan op mijn gezicht en deze Glow Must Go On Palette van Serena heb ik enorm veel gebruikt vooral de glowing bronzer heb ik iedere dag aangebracht op mijn jukbeenderen. Deze glowing bronzer is zo mooi omdat het mooi glanst en tijdens de zomer hou ik daar wel van! 


Sleek / Rose Gold Blush: 

Deze Rose gold blush van Sleek heb ik weer helemaal herontdekt en ik ben dan ook weer helemaal verliefd op deze blush, het is een roze kleur met een mooie gouden glans! Als je deze blush gebruikt heb je geen highlighter nodig want deze glanst zelf al heel erg mooi, ik ben zo blij dat ik deze weer heb herontdekt want nu weet ik weer hoe mooi deze blush is! 


Chanel / Dimensions Mascara Sample: 

Ik heb mijn favoriete mascara gevonden en dat is deze Dimensions mascara van Chanel, het is een sample en ik weet nu al dat ik de full size ga kopen. Deze mascara brengt fijn aan zonder klontjes achter te laten en mijn wimpers zien er langer uit en het belangrijkste ze hebben meer volume, dit is tot nu toe de beste mascara die ik ooit hebt gebruikt! Ook zien mijn wimpers er intens zwart uit en de mascara blijft een hele dag mooi op zijn plek zitten.    


Mac Lipsticks / Modesty & Speak Louder: 

Ja hoor, ik heb twee favoriete Mac lipsticks want soms heb ik zin voor een nude kleurtje te dragen en de volgende dag had ik zin in een fel kleurtje op mijn lippen. Modesty is voor mij de perfecte nude kleur en sinds ik deze lipstick heb gekocht heb ik het toch al aantal keer gedragen maar tijdens een zonnige tropische dag gaat mijn keuze toch naar Speak Louder omdat een fel kleurtje tijdens de zomer zo mooi is, ik draag al wat minder make-up tijdens de zomer dus dan breng ik het liefst een fel kleurtje aan op mijn lippen. Beide lipsticks brengen fijn aan op mijn lippen maar na een maaltijd is het tijd voor ze bij te werken. 

Dit zijn mijn zomerse favorieten, ik ben benieuwd naar jullie zomerse favorieten laat het vooral eens weten in de comments! 

Ik wens jullie alvast een fijn weekend, 










16 opmerkingen

  1. Leuk om je zomerse favorieten te zien! Die zonnecrème van NIVEA lijkt me erg fijn omdat hij geen vettig laagje achterlaat. De body butter van TBS lijkt me heerlijk. Op warme zomerdagen gebruik ik ook graag een bodyspray. En die MAC lipstick Speak Louder ziet er ontzettend mooi uit X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sleek rose gold blush ziet er super mooi uit!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Over die body butter zijn inderdaad heel veel mensen over te spreken! die chanel mascara wil ik ook in full size halen want die kleine word nu wel echt minder bij mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. sleek in rose gold blijft geweldig mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige favorieten! Ik gebruik Sleek Rosegold ook heel erg graag en ik ben dol op de Piñita Colada lijn van The Body Shop.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb rose gold helemaal herontdekt, wat een beauty!! En het TBS product lijkt me zo heerlijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie producten. Ik vind het palette van Serena ook enorm mooi :D Die pak ik er nu ook meer bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oeh die blush van Sleek heb ik ook, maar ik vergeet hem zo vaak! Mooie favorieten x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die body butter heb ik pas geleden ook gekocht die is echt zooooo lekker he! mooie favorieten mop

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat maak je mooie foto's! Mij lijkt die body spray heel lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke favorieten! dit zou zomaar eens een rijtje van mij kunnen zijn, kan me er helemaal in vinden. Sommige dingen ken ik nog niet zoals de lipsticks, die kleurtjes zijn me nog onbekend. Piñita Colada Body Butter is zo lekker, ik ben dol op de body butters van TBS. Heaven! de blush lijkt me ook prachtig, zie je overal voorbij komen, wishlist materiaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie favorieten! Naar de body butter ben ik nog wel erg benieuwd en het palette van Serena ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh, dat zijn mooie items! Die nieuwe mascara van Chanel wil ik ook eens proberen, vraag me af of hij heel anders is dan hun Le Volume.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️