My Birthday Wishlist

Hallo beauty's, binnenkort ben ik jarig en dan word ik 26 jaar! Ik kan het nog steeds niet geloven dat ik alweer een jaartje ouder word wat ga dat snel zeg. Ik heb een wishlist samengesteld voor mijn verjaardag die er binnenkort aankomt en ik vond het wel leuk voor het aan jullie te laten zien, nieuwsgierig naar mijn verjaardag wishlist? Kijk dan snel verder!


1. Miss Dior Body Mist:

Deze body mist van Miss Dior staat nu al een hele eind op mijn wishlist. Tijdens de warme dagen gebruik ik heel erg graag een body mist in de plaatst van een parfum, ik ben vooral benieuwd naar de geur van deze body mist. De flacon ziet er alvast er mooi uit!

2. Essence Matt Matt Matt / 03 Girl Of Today Lipgloss:

De herfst / winter collectie van Essence is ondertussen al te verkrijgen bij verschillende kruidvat filialen. Ik ben benieuwd naar de Matt Matt Matt lipgloss in de kleur Girl Of Today een mooie roze kleur, ik heb nog niet zoveel matte lipsticks en glosses in mijn stash dus ik ben wel benieuwd hoe een matte lipproduct aanvoelt op mijn lippen. De verpakking van de Matt Matt Matt lipgloss ziet er alvast leuk uit!

3. Nars Blush / Bronzer Duo:

Deze duo van Nars ben ik zo benieuwd naar omdat ik de Orgasm blush wil vergelijken met Sleek rose gold, zou het echt een dupe zijn van elkaar of zit er toch een verschil in tussen beide blushes? Deze duo van Nars bevat ook een bronzer en dat is namelijk Laguna, ik vind deze bronzer er mooi uitzien want het is een glanzende bronzer en de laatste tijd hou ik daar wel van.

4. Mac Viva Glam Ariana Grande 2 / Lipstick & Lipglass:

De eerste Mac Viva Glam lipstick en lipglass van Ariana Grande heb ik niet gekocht omdat de lip kleuren niets voor mij was maar de Viva Glam 2 lip producten wil ik graag toevoegen in mijn Mac stash. Wauw de lipstick is een fel koele roze kleur en de lipglass is nude van kleur, deze beide lip producten is helemaal iets voor mij!

5. Blond Amsterdam Waterfles:

Deze waterfles van Blond Amsterdam ziet er zo leuk en schattig tegelijk uit! Deze waterfles lijkt mij handig voor mee te nemen naar mijn werk want zo kan ik eens fruit toevoegen in mijn water. Ik drink de laatste tijd enorm veel water maar met deze leuke waterfles lijkt het mij nog leuker voor veel water te drinken!

6. Dior Skin Nude Air Luminizer:

De herfstcollectie van Dior is te verkrijgen bij verschillende parfumerieën en ik wil zo graag deze Air Luminizer want ik heb al swatches gezien van dit pareltje en ik ben verliefd! De Air Luminizer is een prachtige goudkleurige highlighter met een mooie glans. Ik ben benieuwd hoe die er zal uitzien op mijn jukbeenderen!

Zo dit is mijn verjaardag wishlist en wie weet mag ik binnenkort de dag van mijn verjaardag alles onderstrepen, dat zou ik natuurlijk heel erg leuk vinden!

Ik wens jullie nog een fijne woensdag,










15 opmerkingen

  1. Prachtige spullen staan er op je wishlist! Ik heb de waterfles van Blond Amsterdam ook en hij is zo ontzettend handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeeeh heel mooi lijstje, het Nars palette kan ik je aanraden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die ga ik voor mezelf kopen voor mijn verjaardag, jezelf verwennen mag wel eens :)! Je maakt mij super nieuwsgierig!

      Verwijderen
  3. Mooie lijstje! Hopelijk krijg je alles cadeau ;) Ik ben wel benieuwd naar de Matt Matt Matt lipgloss van Essence

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, leuke wishlist! Hopelijk krijg je alles als cadeau ;) x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeh die waterfles ziet er wel heel erg leuk uit :-) x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw mooie items staan er op je wishlist, hopelijk kan je er binnenkort wat vanaf strepen x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie wishlist! Die Dior highlighter <3

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️