NYX Mosaic Powder Blush / Paradise

Hallo beauty's, ik ben niet alleen verslaafd aan lipsticks maar heb ook een blush verslaving! Ik kan er niets aandoen, ik hou van blushes en ik ga bijna nooit de deur uit zonder blush op mijn wangen. Vandaag ga ik aan jullie een mozaïek blush laten zien van NYX. Nieuwsgierig naar dit pareltje? Kijk dan snel verder! 

De verpakking is een glanzend zwart rond compact doosje en je ziet meteen de mozaïek blush erdoorheen, verder is de verpakking afgewerkt met zwart kleurige details en wat mij ook meteen opvalt is het klein schattig hartje op de verpakking.  


Op de achterkant staat de ingrediëntenlijst en natuurlijk de naam van de blush en dat is Paradise, vind ik een leuke naam! 



NYX omschrijft: Mosaic Powder Blush is als een verlichting voor uw gezicht. Deze mengeling van vijf kleuren zorgen voor een schitterende glans voor elke huidtype. Mosaic Powder Blush kan gebruikt worden op de wangen, de ogen en zelfs de lippen. De minerale formule hydrateert, geeft kleur en beschermt de huid. 

Je ziet meteen het prachtige mozaïek patroontje! Deze blush bevat vijf verschillende kleurtjes, het enigste nadeel aan deze verpakking is dat er geen spiegel aanwezig is. Vind ik erg jammer!


Het pigment ziet er goed uit en de blush bevat vooral roze en peachy tinten, vooral de eerste rode/roze kleur vind ik erg goed van pigment. Je kunt de kleurtjes apart gebruiken of alle kleurtjes te samen, ook bevat de blush subtiele goudkleurige shimmers en dat is niet zo duidelijk te zien op de foto maar in het echt zijn er goudkleurige shimmers aanwezig. 


Het resultaat: ik heb de blush subtiel aangebracht op mijn wangen want ik wil er niet uitzien zoals een clown. Deze blush brengt fijn aan en is niet poederachtig van textuur, dat vind ik al een grote pluspunt. Je ziet meteen op mijn wangen dat de blush roze is van kleur en het bevat een subtiele glans wil je wat meer glans dan breng je gewoon wat highlighter aan op je jukbeenderen. De blush blijft een hele dag mooi op zijn plaatst zitten zelfs na een volledige werkdag! 


Ik heb er een nieuwe favoriet bij! Deze mozaïek blush van NYX vind ik heel erg mooi en het pigment is super, hou je niet zo van roze blushes? Neem dan vooral eens een kijkje naar de andere kleuren want er zijn nog zeven mozaïek blushes te verkrijgen. Genoeg keuze dus, ik ben alvast fan! 

De Mosaic Powder Blush is te verkrijgen bij de NYX Cosmetic store in Gent en natuurlijk ook online op de webshop van Douglas voor €10,99 

Ik wens jullie nog een fijne dinsdag, 








19 opmerkingen

  1. Die patroontjes zijn zo leuk <3 Mooi product!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De blush ziet er heel mooi uit en heeft een mooie glans. Leuk patroontje ook! X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het patroontje is inderdaad leuk, ben er blij mee met dit pareltje :)

      Verwijderen
  3. Wat een mooie blush, kende deze nog niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk patroontje en het pigment valt mij niet tegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een tof patroontje. Ik vind peach blush altijd erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind dat hij er erg mooi bij jou uitziet :D Leuk patroontje ook ^^ x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi, dat patroontje! Maakt een make-upproduct direct al wat interessanter, vind ik :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke patroontje! Staat je goed deze kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lieve,zachte kleurtjes! Bij elkaar staan ze echt perfect op je huid!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. NYX ken ik wel maar deze blush nog niet! Super leuk patroontje en mooie kleurtjes :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt een plaatje! Ik ga binnenkort eens bij de DM in Kleve (Duitsland) langs, daar verkopen ze ook NYX tegenwoordig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aawwwh..wat leuk! Ben alvast benieuwd naar je aankopen :)

      Verwijderen
  12. Waauw, wat een beauty! Staat je mooi. Ik moet dringend nog eens langs in de store.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️