Sephora / It Palette Delicate Nude

Hallo beauty's, onlangs ben ik voor de eerste keer naar de Sephora geweest maar het was geen grote Sephora filiaal en dat vond ik wel jammer maar ik ging met een oogschaduw palette naar huis en vandaag ga ik dit prachtige palette aan jullie laten zien. Nieuwsgierig naar dit pareltje? Kijk dan snel verder! 

Het It Palette Delicate Nude is mooi verpakt in een doorzichtig plastic doosje en de verpakking is afgewerkt met zwart kleurige details, ik vind het er nu al luxueus uitzien!


Op het eerste zicht zou je niet denken dat dit een oogschaduw palette is, ik vind het er eerder uitzien als een luxueus lederen portemonnee met een slangen patroontje. De palette is licht beige van kleur en het leukste is dat het palette afsluit met een magnetische sluiting. 


Als je het palette opent ziet je meteen een spiegel en dat maakt mij meteen blij dat dit palette een spiegel bevat want zo kan je onderweg je make-up bijwerken. De palette heeft 12 kleuren met een mix van matte en shimmer oogschaduws, oehh..ik vind de nude en roze kleurtjes erg mooi! 


Het palette bevat niet alleen oogschaduws maar er zit ook een dubbelzijdige oogschaduw kwast in het palette, de linkste kant is een zachte oogschaduw/ blending kwast en aan de rechtse kant is het een eyeliner kwast. 


Er zit niet alleen nog een dubbelzijdige oogschaduw kwast in het palette maar het bevat ook nog een bruine oogpotlood, het pigment van het oogpotlood is erg goed! Het is een bruine kleur met goudkleurige shimmers. Ik vind dit een prachtige oogpotlood voor als eyeliner te gebruiken maar het kan ook prima gebruikt worden voor op je waterlijn. 


Dit zijn de prachtige nude/ roze kleuren! Het enigste nadeel aan dit palette is dat de oogschaduws geen namen hebben gekregen en dat vind ik wel heel erg jammer. 



Het zijn 12 zeer goed gepigmenteerde oogschaduws, ook zijn de oogschaduws niet poederachtig wat ik erg fijn vind. Ik vind alle kleurtjes erg mooi!



De oogschaduws brengen fijn aan en ze zijn gemakkelijk te blenden, de oogschaduws blijven dan ook de hele dag perfect zitten op mijn oogleden. Dit is dan ook de perfecte nude palette voor dagelijks te gebruiken als je fan bent van neutrale looks! 


Ik ben alvast verliefd op dit prachtige Delicate Nude oogschaduw palette, hou jij ook van neutrale looks? Dan is deze palette waarschijnlijk wel iets voor jou! 

De It Palette Delicate Nude is te verkrijgen bij de Sephora en ook op de webshop voor €29,95.


Ik wens jullie nog een fijne donderdag, 












25 opmerkingen

  1. jammer dat het geen groot filiaal was! je hebt wel een prachtig product gescored :D je look is ook mooi subtiel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een top pigment, ziet er super mooi uit. Het doosje is ook zo luxe, leuk! 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi palette! Leuk ook dat er een oogpotlood bij zit. De ooglook is wel erg subtiel :) Maar ik neem aan dat het ook meer op te bouwen is. De swatches zien er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De ooglook is inderdaad subtiel, het is dan ook een nude palette!
      De oogschaduws kan je meer op bouwen als je het liever wat opvallender wilt ;)

      Verwijderen
  4. Wat een prachtige kleuren heeft dit palette en je look is mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk palette!! Zo jammer dat het niet dierproefvrij is :(

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind de verpakking alvast heel geslaagd! Ook het pigment ziet er geweldig mooi uit :-) x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WAUW allemaal lievelingskleurtjes! Wat een mooi palette, heel fijn dat ze niet poederachtig zijn, ik vind dat altijd zo irritant :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die verpakking is alvast enorm leuk! Het is idd het perfect palatte voor je every day nude look!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige foto's heb je gemaakt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oooh wat een prachtig palette, ik ben verliefd! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi palette, ik heb de oudere versie. Vind mijn UD beter van pigmentatie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben wel aangenaam verrast van de pigmentatie! En de verpakking ziet er ook leuk uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik had niet verwacht dat de pigmentatie zo goed zou zijn. Lijkt mij een fijn palette!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is zeker een mooi palette, alleen zou ik voor dat geld misschien toch iets anders kopen x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie palette! De pigmentatie is heel mooi. Leuke verpakking ook X

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi kleuren, waauw, en wat zijn ze goed gepigmenteerd!! Fijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️