Unboxing / Deautybox Augustus

Hallo beauty's, ik heb de Deautybox ontvangen van vorige maand en ik ben weer iets later dan anders met de inhoud te laten zien aan jullie maar beter te laat dan helemaal nooit! Dit jaar blaast Deauty met trots vier kaarsjes uit en zoals gewoonlijk trakteert Deauty ons met een feestelijke editie box! Nieuwsgierig naar de inhoud? Kijk dan snel verder!


Uriage / Bariederm Cica-Creme Full Size:

Vroeger volstond een kusje van mama op die pijnlijk geschaafde knie, maar nu we de kinderschoenen ontgroeid zijn hebben we vaak toch wat straffer spul nodig voor we de pijn helemaal vergeten zijn. Op zulke momenten ben je blij dat je Bariéderm bij de hand hebt, een herstellende créme met koper en zink die het herstel van de opperhuid bevordert, het genezingsproces van kleine en grote wondjes verbetert, irritatie vermindert en, last but not least, de pijn onmiddelijk verzacht.

Full size 40ml, aanbevolen verkoopprijs: €9,90 


Sisley / Global Perfect 10ml:

'Perfectie bestaat niet' wordt ons steeds verteld, maar dankzij Sisley's Global Perfect komen we toch weer een stapje dichterbij. Deze niet-comedogene créme strijkt de huid glad en verbetert de huidstructuur door o.a. grove poriën te verfijnen en oneffenheden te corrigeren. Werkt bovendien ook preventief en verzorgend. Hopla...Photoshop in een flesje.

Full size 30ml, aanbevolen verkoopprijs: €143,50 


T.Leclerc / Eyeliner Mat Full Size:

Dat pastelkleurige nagellakjes mooi kunnen zijn, dat weten we al langer, maar hoe zit het eigenlijk met pastelkleurige eyeliner? Omdat Deauty dergelijke vragen niet graag onbeantwoord laten, zochten ze enthousiast een paar kwaliteitsvolle exemplaren van T.Leclerc voor ons uit. Wie T.Leclerc zegt, zegt classy, dus haal gerust opgelucht adem: geen mierzoete kleurtjes maar enkel prachtig matte, draagbare tinten. Testen maar!

Full size, aanbevolen verkoopprijs: €21,00


Jammer dat ik niet zo vaak eyeliner draag want deze eyeliner van T.Leclerc is zo mooi! Het is een donker grijze / zwarte kleur en de eyeliner droogt snel mat op. Hier ga ik iemand anders mee blij kunnen maken met deze prachtige eyeliner!


Elizabeth Arden / Eight Hour Skin Protectant Cream 30ml:

Wie niet in het bestaan van wondermiddeltjes geloofde, zal daar na gebruik van deze Eight Hour cream misschien toch anders over gaan denken. Deze luxueuze créme kalmeert, beschermt en hydrateert de huid niet alleen, maar kan ook gebruikt worden als highlighter, of om je wenkbrauwen in toom te houden, om je nagelriemen te voeden, om je voeten te verzorgen...en zo kunnen we nog wel even doorgaan. En omdat Deautista's - terecht - eerst willen zien en dan pas geloven, wisten we meteen die moet in de box! 

Full size 50ml, aanbevolen verkoopprijs: €34,90


René Furterer / Lumicia Illuminating Shine Rinse 50ml:

Niets mooier dan van dat prachtig zacht, glanzend haar, maar niet iedereen is er van nature mee gezegend. René Furterer helpt ons alvast een handje met deze speciale glansazijn, die kalkafzetting neutraliseert en de haarschubben sluit. Actieve ingrediënten van dienst zijn acerola, fioravantialcoholaat en vitamine B5, die er samen voor zorgen dat jij voortaan ook kunt staan shinen met van dat prachtig zacht, glanzend haar...een zeemeermin is er niks tegen. 

Full size 150ml, aanbevolen verkoopprijs: €17,50


Dit is de inhoud van vorige maand! Ik weet niet wat ik er moet van vinden van deze inhoud, want eerlijk gezegd krijg ik er toch geen warm gevoel van! Ik had er toch wat meer van verwacht want de box bevat maar 2 full size producten en dat vind ik erg jammer en zeker voor een feestelijke editie box! Ik ben wel benieuwd naar de Elizabeth Arden Protectant Cream en de René Furterer Illuminating Shine Rinse. Wat vinden jullie van deze inhoud? 


Wens jullie alvast een fijne weekend, 


*Meer info over Deauty vind je hier






16 opmerkingen

  1. Wauw, toffe inhoud! Ben erg benieuwd naar de Eight Hour Cream van Elizabeth Arden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vond de inhoud ook niet fantastisch. Alles is een beetje... klinisch! En niet zo feestelijk dus! :-) Ik had liever een mooie gouden oogschaduw gezien of zoiets... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke box! In de winter kan ik echt niet zonder de eight hour cream..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thoh ja ik had er ook meer van verwacht. Ik ben wel zelf benieuwd naar de Elizabeth Arden Protectant Cream :-) x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto's heb je gemaakt! Super vet dat er een Sisley product bij zit, die prijzen zijn bizar! Benieuwd naar je mening daarover :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geen hele spannende inhoud, maar die Elizabeth Arden crème lijkt me wel heel fijn. Al zo vaak positieve dingen over het merk gelezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo'n box is niets voor mij gezien ik natuurlijk dierproefvrij ben, maar het verrassingselement is leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind dit juist een hele mooie inhoud, mogen de Nederlandse boxen wel weer een voorbeeld van nemen x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat een mooie foto's!
    Ik vind dit wel echt een hele leuke inhoud hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben benieuwd naar de eyeliner van T leclerc, het is voorlopig het enige merk dat ik kan verdragen qua make-up. De sisley crème maakt me ook wel nieuwsgierig, wat een prijskaartje zeg! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Blijkbaar verschilt de inhoud van de box; het is alweer niet de eerste keer dat er bij mij een ander product in zit. Deze keer ontbreekt de eyeliner. Jammer, want dat was het enige leuke dat er precies in zat...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heb zóveel goeds over de cream van Elizabeth Arden gehoord!! De inhoud is inderdaad niet echt geweldig.. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind de inhoud niet heel spannend dit keer, maar gelukkig zitten er wel bruikbare producten in!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind 'm mwoah. Op zich wel bruikbare items, maar niet echt een 'wow effect' helaas. De eyeliner lijkt me fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De eyeliner van T.Leclerc lijkt me erg fijn! x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. leuke items !

    Elizabeth Arden is echt een goed merk :D

    Ik heb een leuke giveaway op mijn blog en geef 3x een Michael Kors Hamilton tas weg!


    Xxx

    WIN DE MICHAEL KORS HAMILTON TAS!

    Bezoek ook mijn andere website Modekalender voor leuke mode events

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️