Unboxing / StyleTone Beautybox

Hallo beauty's, vorige maand heb ik al voor de eerste keer kennis gemaakt met de StyleTone Beautybox en deze maand heb ik weer een box ontvangen. Een box die er leuk uitziet en vol zit met leuke make-up of verzorgingsproducten. Iedere maand heeft de StyleTone Beautybox een nieuw thema, de thema voor september is Get Your Looks On. Nieuwsgierig naar de inhoud? Kijk dan snel verder! 
De StyleTone Beautybox is een maandelijkse Beautybox die elke maand verstuurd wordt. Elke maand zitten in de box minimaal 5 full size cosmetica producten van verschillende merken. Ook vind je in iedere beautybox een mini magazine met daarin achtergrond informatie over de producten en merken, maar ook tips & tricks en kortingscodes. De producten in de box zijn dierproefvrij!

De StyleTone Beautybox is een langwerpig dun doosje die stijlvol zit verpakt, ik ben weer aangenaam verrast want het ziet er meteen leuk uit zonder dat je de inhoud hebt gezien!


Emite / Nagellak €12.00: 

Wat is een look zonder mooie nagellak kleur? Niet helemaal af! Exact! Deze maand presenteren ze 3 kleuren van Emite nagellak lijn. Cham, de klassieke rood, Rasp, frambozen met room-roze en Hone, een lieve Nude kleur met een likje warm roze. 3 kleuren die iedere vrouw (eens in haar leven ) zou moeten bezitten, en waar je nooit mis mee kan gaan. Het slimme is dat Emite bijpassende kleuren lipstick aan biedt! Dat maakt het helemaal makkelijk. De hoge kwaliteit lak formule maakt deze nagellak gemakkelijk aan te brengen, snel drogend en langhoudend. 

Ik heb het snoeperig roze kleurtje ontvangen en ik kan niet wachten voor dit nagellak uit te proberen op mijn nagels want ik hou nu eenmaal van snoeperige roze kleurtjes. 


Note / Mono Eyeshadow €9.95: 

Oogschaduw zorgt voor dat mooie kleur accent in veel looks. Deze van Note is goed betaalbaar, en met een range van 18 kleuren vind je gemakkelijk jou favoriet. Vitamine E beschermt de delicate huid tegen vrije radicalen. Deze mooierds bevatten ook geen parabenen. 

Blauwe tinten zijn De trend van nu, en wat is er nou sexyer dan een warme grijs of diep paarse smokey eye? De groene tint brengt het bruin naar voren bij bruine ogen, of het grijs bij blauwe ogen. 


De verpakking van het mono oogschaduw ziet er alvast luxueus uit, ik heb een donker blauwe kleur ontvangen en het pigment ziet er erg goed uit alleen is het textuur van de oogschaduw wat poederachtig. 


Figs & Rouge / Pro Acneal Lijn €31.46:

Alle producten die je poriën ( voor het zicht) laten verdwijnen zijn HOT! Vanaf het eerste moment dat de 'dewy' looks op de catwalk te zien waren, was het raak. Skin Care ging ineens allemaal over het onzichtbaar maken van die poriën. Geen wonder, want het resultaat is een prachtige egale huid. Denk dus niet dat deze producten alleen voor tieners met puistjes zijn, want ze werken ook absurd goed op de oudere vette huid. Deze producten werken allemaal tegen kleine verkleuringen en oneffenheden op de huid, en zorgen voor een schone, zachte en gezonde huid. 

Ik heb de Blemish cream ontvangen en deze créme zou er voor zorgen dat puistjes en oneffenheden als sneeuw voor de zon verdwijnen voor een jeugdige, gehydrateerde, goed verzorgde huid. Ik ben benieuwd en ga deze Blemish cream goed uittesten want soms heb ik wel eens last van puistjes op mijn kin. 


Ellie Faas / Creamy Lips €27.00: 

Ellis Faas, door Vogue' een van de meest invloedrijke make-up artiesten van deze tijd genoemd, is eigenaresse van het merk Ellis Faas. Met een grote overtuiging om gemakkelijker, kwalitatieve producten te bieden die zelfvertrouwen geven en de vrijheid om uniek te zijn. Haar typerende 'Ellis rood' is gebaseerd op de kleur van bloed, die hetzelfde is in ons allemaal. Go Ellis! 


Deze maand ontving ik een van haar meest populaire producten en dat is namelijk de Creamy Lips! De verpakking ziet er alvast bijzonder uit maar niet echt mijn smaak maar het ga niet alleen om de verpakking maar om het product! Zoals je ziet is de Creamy Lips oranje van kleur en het bevat een subtiele glans, het is niet echt mijn kleur maar ik wou het toch meteen uitproberen op mijn lippen en het resultaat kunnen jullie hier onderaan zien. 


De Creamy Lips brengt fijn aan op mijn lippen en het laat een oranje kleur met een nude ondertoon achter op mijn lippen, maar op mijn lippen ziet het er toch mat uit. Ik vind die finish wel mooi! Het is toch niet echt mijn kleur maar de houdbaarheid van de Creamy Lips is erg goed want na een volledig maaltijd was het oranje kleur nog steeds aanwezig! 



Ace Of Face / Eyerule No3 of 4 €14,95:

Dit mooie merk besloot om het anders aan te pakken. Een make-up collectie met enkel oog producten omdat ze daar het beste in zijn, daarnaast een grote range aan types mascara waardoor er voor ieder wat wils is. En het beste hieraan is dat ze niet ontzettend duur zijn. Beide mascara's zouden een volume effect geven aan je wimpers. Natuurlijk houden we van die au naturel look, maar soms wil je net even wat meer voor een wakkere look. Beiden komen in diep zwart en je zult geen last hebben van kruimelen of vegen. 


Dit is de inhoud uit de StyleTone Beautybox van september en ik vind deze inhoud heel erg leuk want er zitten terug merken in die ik niet kende en het is altijd leuk voor nieuwe merken te ontdekken. Wat vinden jullie van deze inhoud?

Ook de StyleTone Beautybox ontvangen? Neem dan vooral eens een kijkje op de website! De StyleTone box is verkrijgbaar voor €12,50 voor Nederlandse leden en €15 voor Belgische leden.

Ik wens jullie nog een fijne maandag, 




*Dit product heb ik ontvangen ter review, dit veranderd echter niets aan mijn eigen mening!




18 opmerkingen

  1. Vooral die mono en de cream lips vind ik interessant! Prima gevulde box weer volgens mij :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De cream Lips is echt super! De mono Oogschaduw is ook erg leuk, inderdaad een prima gevulde box :)

      Verwijderen
  2. Wat een prachtige inhoud! Voor mij zitten er een aantal onbekende merken in, leuk! De nagellak vind ik het mooiste pareltje uit de box.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het nagellak is inderdaad erg mooi en vooral snoeperig :)

      Verwijderen
  3. Ja deze maand was het echt een hele mooie inhoud x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De cream lips lijkt me echt heel fijn! Mooie inhoud ❤️❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het nagellakje en de mascara heel leuk! X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze maand vond ik de inhoud erg leuk en vernieuwend. Ben al benieuwd om ze uit te proberen ^^ x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Best een mooie inhoud, vooral de oogschaduw vind ik wel leuk en het nagellakje ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik had precies dezelfde inhoud als jou deze maand. Ellie Faas Creamy Lips was voor mij helaas ook te flash.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw die oogschaduw is heel erg mooi!
    Ik vind deze inhoud erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goed gevuld zeg! :) Allemaal onbekende merken, maar dat maakt het weer extra leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie inhoud weer. Vind de nagellak erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De inhoud ziet er leuk uit. De mascara ziet er ook goed bij je uit op de foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke box! De creamy lips ziet er mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️