Unboxing / Verjaardagspakket Van Manon

Hallo beauty's, ik heb een groot pakket ontvangen van Manon voor mijn verjaardag en ik vind het wel leuk voor aan jullie de inhoud te laten zien. Ik kan jullie nu al vertellen dat ik super verwent ben geweest voor mijn verjaardag en ik vond het super spannend voor dit pakket van Manon uit te pakken, nieuwsgierig wat ik zoal heb gekregen? Kijk dan snel verder! 

De eerste twee items uit het pakket zijn twee blushes van Max FactorX en hier ben ik zo blij mee want ik hou namelijk van blushes, kan niet wachten voor ze uit te proberen. Het volgende is een Guess iPhone 6 hoesje en eerst dacht ik dat het een portemonnee was maar nee het is een hoesje voor mijn iPhone maar ik kan er ook bijvoorbeeld mijn bankkaart enz.. erin bewaren, een handige hoesje als ik een avondje op stap ga!


Oehh..twee producten van de H&M een body wash en een body lotion met de geur grapefruit blush, hier ben ik benieuwd naar want ik heb nog geen producten uitgeprobeerd van de H&M! 


Hier laat ik jullie meteen drie producten zien uit het pakket anders word het artikel te lang en dat wil ik toch vermijden. Ik heb een hand lotion gekregen van Rituals met de geur sweet orange & japanese mint, dan heb ik ook een peel-off masker gekregen van Freeman met de geur pomegranate. Ik heb ook een chocolade masker gekregen van Dr. Van Der Hoog, oehh..al die maskers vind ik wel leuk want ik breng toch wekelijks een maskertje aan voor te ontspannen. 


Oo leuk een micellair reinigingswater van Garnier, hier was ik al een tijdje nieuwsgierig naar want deze bevat arganolie. 


Twee gezichtsmaskers van de Hema, wat zien ze er leuk uit! Links is het een self-heating masker met de geur grapefruit en kiwi en het andere maskertje is een peel-off met de geur echinacea en spearmint. 


Oehh...ik heb ook leuke make-up gekregen! Een cream lip Colour van de H&M in de kleur Last Tango en Giordani Gold illuminating pearls en ook een mascara van Giordani Gold. 


Ik heb een beauty boek gekregen van Cabau Van Kasbergen en ik had deze boek nog niet en ben er heel erg blij mee, ook heb ik een droogshampoo gekregen van Batiste en een roze nagellak van de H&M. 


Ik heb van Manon haar mama een Beauty & Parfum cadeau kaart gekregen wat ik ontzettend lief vind, ik ga deze cadeau kaart meenemen in oktober want dan ga ik richting Nederland en logeer ik een weekend bij Manon voor haar verjaardag te vieren en we gaan dan ook naar Amsterdam dus daar ga ik dan wel iets leuks kopen met deze cadeau kaart. 


Manon zei tegen mij via whatsapp dat ik het roze pakje als laatste moest openen en dat had ik dan ook gedaan en uit dat roze pakje kwam deze Miss Dior Silky Body Mist te voorschijn! Mijn hart stond toch eventjes stil want deze body mist stond op mijn wishlist en dat heb ik ook aan jullie laten zien in dit artikel, ik ben er zo blij mee want het stond toch al een eindje op mijn wishlist! 

Wat is Manon een lieverd mij zo verwennen voor mijn verjaardag! Ik ben met alles blij en ga het dan ook met veel liefde gebruiken, jullie kunnen ook reviews verwachten van een paar producten! 
Nogmaals dankjewel meid❤️! 

Ik wens jullie nog een fijne woensdag, 











16 opmerkingen

  1. Reacties
    1. Volledig met je eens, Manon heeft mij enorm verwent :)

      Verwijderen
  2. Wauw! Wat een mooi pakket! Echt super lief van Manon! Vooral die body mist is natuurlijk helemaal geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een super pakket, onwijs lief!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die blushes lijken me echt mooi! Leuke spulletjes allemaal :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oeh die van miss dior! ah en wat een prachtige spulletjes zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die Miss Dior is een pareltje, ga er zuinig mee zijn ;)

      Verwijderen
  6. Wat lief van Manon! Echt een supermooi verjaardagspakket!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldig pakket heb je gekregen! Heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw! Wat Heeft Manon en haar mama je verwend! Hopelijk heb je een leuke dag gehad! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke cadeaus! En enorm lief van Manon!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️