Catrice Kaviar Gauche Highlighter / Clair De Lune

Hallo beauty's, de nieuwe limited Edition Kaviar Gauche collectie van Catrice is al een tijdje verkrijgbaar bij het kruidvat en mijn keuze ging meteen naar de highlighter omdat ik er nieuwsgierig naar was. Vandaag ga ik de highlighter aan jullie laten zien, nieuwsgierig? Kijk dan snel verder! 
"Catrice: Bloem van de nacht. Ogenschijnlijk gewichtloos kant, zachte silhouetten en elegante kleuren vormen de inspiratie voor de limited edition " Kaviar Gauche" by Catrice, het resultaat van de laatste samenwerking van Catrice en het ontwerpersduo Kaviar Gauche.

De verpakking is een rond doorzichtig compact doosje die mooi is afgewerkt met glanzende goud kleurige details. De verpakking ziet er leuk uit zoals we gewoon zijn van Catrice, je ziet ook meteen het unieke bloesem design erdoorheen!


Op de achterkant van de verpakking staat de ingrediëntenlijst en natuurlijk heeft deze highlighter ook een naam gekregen en dat is C01 Clair De Lune. 


Als je de verpakking opent ziet je meteen een glanzend goud kleurige omranding rond de highlighter heen, vind ik meteen een leuk detail en ziet er dan ook meteen luxueus uit. 


Catrice omschrijft: zijdezachte weerspiegeling. Dankzij de lichtreflecterende pigmenten ben je met de twee-tinten poeder highlighter verzekerd van een elegante glow. De zijdezachte textuur in de vorm van een bloesem is perfect voor alle huidtinten en geeft je gezicht een frisse look. De prachtige verpakking met gouden accenten en een uniek bloesem design maakt het een echte eyecatcher. 

De highlighter bevat inderdaad twee-tinten en het bevat ook goudkleurige shimmers, ik vind deze highlighter er zo mooi uitzien. 


Het pigment is erg goed alleen de glans is niet zo duidelijk te zien op de foto maar in het echt heeft deze highlighter een subtiele glow. De textuur van deze highlighter is inderdaad zacht en ook wat poederachtig dus voor fall-out te vermijden, tik je best eerst je kwast af vooraleer je de highlighter aanbrengt op je jukbeenderen. 


Deze highlighter brengt fijn aan en het laat een subtiele glow achter op mijn jukbeenderen, hou je niet zo van een subtiele highlighter dan kan ik deze highlighter jullie niet aanraden want op mijn jukbeenderen ziet het er heel erg subtiel uit maar dat vind ik niet zo erg. Hou je van een subtiele highlighter? Dan moet je dit pareltje in je stash hebben want het is een prachtige highlighter die ook nog eens een hele dag perfect op zijn plaatst blijft zitten, ik ben fan! 

De Kaviar Gauche limited Edition collectie van Catrice is nog steeds verkrijgbaar bij het Kruidvat, opgelet op=op! De prijs voor deze highlighter is €4.59.

Ik wens jullie nog een fijne woensdag, 








22 opmerkingen

  1. Ik houd wel van opvallend, maar ik vind hem toch mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij ziet er best mooi uit, ik ben benieuwd naar de andere producten uit deze collectie :D

    Ilona
    www.artthisisart.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem wel mooi, maar zou er niet voor naar de winkel rennen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie highlighter voor een fijn prijsje! X Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voor mij hoeft het ook niet zo opvallend. Fijn deze!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet eruit als een prachtige highlighter!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er als een prima highlighter uit! Top :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie highlighter! Ik hou wel van een subtiele glow. Mooie vormgeving ook! X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind hem heel mooi! Niet te opvallend, maar mooi subtiel. Leuke review!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat hij wat subtieler is vind ik juist wel mooi eigenlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het subtiel en zowel erg zichtbare high light, prima om te gebruiken. Zo te lezen lijkt het mij prima deze high lighter. Hele dag blijven zitten…dat is goed zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De swatches zien er goed uit, daarnaast is de verpakking ook mooi, ik zou er wel voor gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey! Ik heb je genomineerd voor de Save or Kill Tag: https://larakemps.wordpress.com/2016/10/26/save-or-kill-tag/#more-4259

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind dit zelf een hele mooie highlighter en ook nog eens leuk betaalbaar x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ziet er mooi uit, binnenkort toch maar even langs de Kruidvat! xx

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️