Miss Dior Body Mist

Hallo beauty's, voor mijn verjaardag heb ik van Manon een luchtige en sensuele body mist van Miss Dior gekregen en vandaag ga ik deze heerlijke body mist van Miss Dior laten zien aan jullie. Nieuwsgierig? Kijk dan snel verder! 

De verpakking van de body mist is een wit kartonnen doosje afgewerkt met glanzende zilveren details, de verpakking ziet er elegant en luxueus uit zoals we gewoon zijn van Dior!


Als je het kartonnen doosje opent komt er een prachtige flacon tevoorschijn. De flacon ziet er elegant uit en is afgewerkt met glanzende zilveren details, ik vind de flacon heel erg mooi! 


Dior omschrijft: de zijdezachte, luchtige en sensuele lichaamsspray van Miss Dior parfumeert en sublimeert de huid delicaat. De gemakkelijk aan te brengen formule verenigt de heilzame effecten van een sublimerende verzorging met de frisheid van een spray. De lichte spray voelt niet vet aan en houdt de huid 6 uur lang gehydrateerd. De huid voelt al onmiddellijk na het aanbrengen heel zacht aan. De huid wordt gevoed, ze voelt zacht aan en ziet er stralend uit. De geur van het Miss Dior parfum is intenser en houdt langer aan. 


Deze body mist heeft niet alleen een heerlijke frisse zachte bloemen geur maar verzorgt ook de huid en dat voel ik meteen tijdens het aanbrengen dat mijn huid zacht aanvoelt en de geur vind ik heerlijk. De geur blijft niet zolang hangen of een parfum maar voor een body mist vind ik dat de geur toch een tijdje blijft hangen. Hou je van een frisse zachte bloemen geur? Dan is deze body mist van Miss Dior 
ook iets voor jou want ik ben alvast fan! 

De Miss Dior body mist is te verkrijgen bij verschillende parfumerieën voor  €41.90, 100ml.

Ik wens jullie nog een fijne maandag, 






21 opmerkingen

  1. Ik gebruik het liefst van al Dior Miss Dior eau de toilette ivm migraine kan ik deze hebben. Net mijn 3de flesje op gemaakt en al een nieuwe onderweg. IEts met meerdere parfums en steeds terug grijpen naar deze lol

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hou ook ontzettend van deze geur, dit word ook mijn grote favoriet!

      Verwijderen
  2. Ooooh ik vind Miss Dior super lekker, wat lief dat je dit hebt gekregen! En prachtige foto's weer :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind deze geur echt heerlijk! Fijn dat je deze hebt gekregen zeg :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh, dan ga ik hierop zeker ook dol zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik denk dat ik deze geur ook heel lekker zou vinden. Prachtige foto's heb je gemaakt Saraya en een leuk artikel! Liefs, Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Reacties
    1. Jaa ben er super blij mee, nogmaals dankjewel :)

      Verwijderen
  7. Ik vind de verpakking super, maar jammer dat het niet dierproefvrij is :(

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Volgens mij is de geur helemaal iets voor mij! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige verpakking, ik ken dit product en de geur is echt heel erg lekker x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohh, wat een mooie flacon zeg, wauw! Body mists vind ik echt heerlijk, deze ga ik op mijn wishlist zetten!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Naast dat het prachtig is, is deze bodymist al een schoonheid op zich. Echt een verwennerij zeg dit. Goede keus!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️