Nars Blush / Bronzer Duo: Orgasm & Laguna

Hallo beauty's, ik heb mezelf verwent met een verjaardagscadeautje want ik heb voor de eerste keer geshopt op de webshop van Sephora.fr. Ik heb mijn bestelling snel ontvangen en ik heb mezelf getrakteerd met de Nars Blush / Bronzer duo met de kleuren Orgasm en Laguna, vandaag ga ik dit pareltje aan jullie laten zien. Nieuwsgierig? Kijk dan snel verder! 

De verpakking van deze blush / bronzer duo van Nars doet mij meteen denken aan de verpakkingen van Mac, een mat zwart kartonnen doosje die afgewerkt is met wit kleurige details. De verpakking vind ik er dan ook strak en luxueus uitzien!


Op de achterkant van de verpakking staat de ingrediëntenlijst van beide producten. 



Als je het kartonnen doosje opent komt er een mat zwart vierkant compact doosje tevoorschijn die afgewerkt is met wit kleurige details. Ik vind de verpakking er alvast mooi uitzien maar het enigste nadeel is dat de verpakking snel vies word doordat het doosje mat is. Dit is dan ook een travelsize verpakking dus zo heb je een blush en bronzer in één verpakking en heb je meer plaatst in je toilet tas  voor andere mooie make-up producten mee te nemen op reis. 


Als je het compact doosje opent ziet je meteen dat de blush en bronzer is beschermt met een doorzichtig plastic folie er overheen. 


Oehh..rechts ziet je meteen de prachtige Orgasm blush en die bevat een mooie gouden glans, naast de blush ziet je de Laguna bronzer en die bevat goudkleurige shimmers. 


Het compact doosje bevat ook een spiegel, handig voor onderweg want zo kan je gemakkelijk en overal je make-up bijwerken. 


Het pigment vind ik heel erg goed maar had ook niets anders verwacht van Nars! Ik vind vooral de blush erg mooi want ik hou namelijk van een roze blush met een gouden glans, de bronzer bevat subtiele goudkleurige shimmers maar op de swatch zijn ze niet zo aanwezig maar dat vind ik niet zo erg. 


Ik heb zowel de blush als bronzer uitgeprobeerd en wat mij meteen opviel is dat de bronzer te licht is voor mijn huid want de bronzer is niet zo goed te zien op mijn huid en dat vind ik wel jammer. De blush daarentegen valt meteen op want je ziet namelijk de gouden glans erg goed op mijn wangen en krijg er dan ook meteen een gezonde uitstraling van! Je hebt geen highlighter meer nodig als je deze blush aanbrengt maar hou je van meer glans dan kan je eventueel nog een highlighter aanbrengen op je jukbeenderen. Zowel de blush als bronzer blijft een hele dag mooi op zijn plaatst zitten! De blush is wel meer poederachtig van textuur of de bronzer maar dat vind ik niet zo erg. 


Ik ben zo blij met dit duo maar ik ben vooral verliefd op de Orgasm blush die is echt heel erg mooi! Ik heb weer een pareltje toegevoegd aan mijn stash en ik weet nu al dat dit een grote favoriet word. 

Nars Blush / Bronzer duo is te verkrijgen bij de sephora filialen maar ook op de webshop voor €20.

Ik wens jullie nog een fijne dinsdag, 










25 opmerkingen

  1. Ik vind hem er heel erg mooi uitzien. Ik dacht eerst dat de rechter kleur echt te donker zou zijn, maar ziet er super uit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat de bronzer te licht is voor jouw huid, maar de blush staat je echt heel mooi. Fijn dat je geen highlighter meer nodig hebt X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kleuren! Jammer dat de bronzer te licht is!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad, maar voor tijdens de winter ga de bronzer voor mijn huid beter zijn want ik heb nu nog steeds mijn bruin kleurtje van tijdens de zomer ;)

      Verwijderen
  4. Mooi hoor! De blush staat je prachtig. Jammer dat de bronzer te licht is.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is erg mooi zeg, ik heb de budget variant van ELF maar die is lange na niet zo goed.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die van Elf heb ik nog niet uitgeprobeerd, ga ik wel eens doen :)

      Verwijderen
  6. Ik vind de blush wel erg mooi hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie blush! Staat je heel mooi. Voor mij is de kleur wat minder geschikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig product is dit zeg, staat je ook erg mooi x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooh zo mooi! Ik heb nog niets van Nars, maar het merk ziet er zo goed uit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk niet dat dit mijn laatste Nars product word, want ik wil er nog ;)

      Verwijderen
  10. Zeker een mooie gouden glans. Ik vind deze palette zo prachtig en hij staat je ook erg mooi. De foto’s van de post en de prijs ook trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hee deze heb ik ook! Ik wist helemaal niet dat hij zo heette, maar hij is inderdaad echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oo wist je de naam niet :)! Jaa ben er erg blij mee wat een pareltje!

      Verwijderen
  12. Jammer dat de bronzer te licht voor je is! Ik moet zeggen dat de blush je wel heel mooi staat, mooie glans heeft die ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw de blush is echt heel erg mooi bij je! Jammer dat de bronzer net wat te licht is

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Echt een spetter! Hij staat je ook beeldig!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️