Persoonlijk / De Moeilijkste Beslissing Uit Mijn Leven


Hallo beauty's, het is jullie waarschijnlijk opgemerkt dat het vorige week erg stil was op mijn blog en dat ik ook geen blogs sindsdien niet meer heb gelezen. Vandaag ga ik jullie ook vertellen waarom ik er ongelukkig bij loop, ik heb de moeilijkste beslissing genomen en dat is mijn relatie van 10 jaar beëindigen. Het was niet erg gemakkelijk voor me maar voor mij was dit de juiste beslissing, door dat hij mij heeft bedrogen was het vertrouwen helemaal weg en ik had dan ook 4 maanden gevochten voor onze relatie maar het bleef maar van één kant komen en dat kon ik niet meer aan. Ik vond dat hij hem moest bewijzen tegenover mij en niet omgekeerd, ik heb maanden lang ongelukkig geweest en ik was ook niet meer mezelf dat merkte iedereen in mijn omgeving op. Vooral mijn ouders merkte het op dat ik stiller was dan anders want normaal ben ik een persoon die altijd lacht en straalt en die persoon was volledig verdwenen, maar als ik ging gaan werken droeg ik een masker en niemand kon het opmerken dat ik ongelukkig was maar dat blijf je niet volhouden daarom heb ik mijn hart gevolgd en mijn relatie stop gezet. We hebben een eigen woning dus alles moet worden geregeld en ik ben nu ook op zoek naar een kleine appartement voor me. Ik moet dan ook werk bij zoeken want ik werk deeltijds dus ga ik niet rond komen met mijn deeltijdse loon. Hoe dan ook moet ik een nieuw leven beginnen hoe moeilijk dat het ook is maar ben er zeker van dat ik terug ga gelukkig worden! Ik wou het hier toch even van mij af schrijven en ik heb de laatste dagen veel steun gehad van familie en vrienden. Ik stop natuurlijk niet met het bloggen want dit is toch mijn grootste hobby alleen gaat er wat minder artikels online komen als ik full time ga gaan werken maar ik ga er wel een oplossing voor vinden. Dit weekend ga ik naar Nederland richting Manon dus dat zie ik helemaal zitten omdat ik dan wat verstrooiing ga hebben en dat ik eens weer ga kunnen lachen. Ik ben er dan ook zeker van dat Manon mij gaat verwennen! Morgen komt er weer een artikel online want ik moet terug beginnen bloggen en ga ik ook weer terug blogjes beginnen lezen.

Ik ben toch blij dat ik het aan jullie hebt verteld ook al heb ik tranen in mijn ogen terwijl ik dit artikel typ maar ik ben er zeker van dat ik door die situatie een sterker en vooral een zelfverzekerder persoon ga worden en dat ik snel weer ga gelukkig zijn!

Wens jullie nog een fijne dinsdag,


23 opmerkingen

  1. Och meisje toch, ik wens je heel heel heel veel sterkte toe en het komt allemaal goed! Je weet me te vinden als je wilt praten 😘
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow.. Veel sterkte, meid! Ik ben zeker dat je hier doorkomt en ik vind het een erg moedige beslissing! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat heftig meid! Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd en hopelijk mag je weer veel geluk vinden! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent een schat van een meid!
    Je weet als er iets is, mag je me altijd sturen eh zoetje.

    Liefs Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ookal heb ik je nog nooit gezien, ik weet vrijwel zeker dat jij een super vrolijke meid bent. Het is niet fijn als iemand je bedriegd en ik denk dan ook dat je een goeie keuze hebt gemaakt. Ik wens je alle geluk van de wereld toe! Het gaat vast goed komen met jou. Liefs, Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeetje, wat heftig! Wens je veel sterkte toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hee meid, kop op! Goed dat je nu voor jezelf hebt gekozen, er komt vast wel weer iemand op je pad die onvoorwaardelijk voor jou gaat, dat verdien je ook! Komt goed! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben trots op jouw schat . Ik weet zeker dat jij weer hartstikke gelukkig word. Heel veel sterkte de komende tijd en tot over 4 daagjes <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat onwijs rot zeg. Heel veel sterkte <3

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel veel sterkte. En heel veel succes met de nieuwe start!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel veel sterkte. En heel veel succes met de nieuwe start!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb dit artikel gelezen met tranen in mijn ogen, want ik kan me heel goed voorstellen dat dit een heel moeilijke beslissing moet geweest zijn. Uiteindelijk moet je doen wat voor jou het beste is en wat jou terug gelukkig maakt, en dat heb je gedaan. De praktische dingen zoals fulltime werken en een appartement zoeken brengen waarschijnlijk ook zorgen met zich mee, maar ik weet zeker dat het helemaal goedkomt. Ik wens je heel veel sterkte. En je weet het: als je wil praten, dan weet je me te vinden. Het is trouwens heel goed dat je binnenkort een weekendje naar Manon gaat, dat is inderdaad perfect om je gedachten te verzetten. Veel liefs en een dikke knuffel! X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dikke knuffel meis! Heel veel sterkte gewenst de komende tijd, ik hoop dat je snel weer gelukkig mag worden zowel in de liefde als in je nieuwe woning.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Aaah jeetje meid! Hele moeilijke beslissing, maar super dapper dat je wel de knoop door hebt gehakt. Ik weet zeker dat jij er wel komt :) Heel veel plezier met Manon, dat kun je wel gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo erg meid! Heel veel sterkte! Maar ben er zeker van dat je hartstikke gelukkig gaat worden en iemand perfect zal ontmoeten! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow, dat lijkt me heel erg heftig! Logisch dat je je blog even links laat liggen. Neem je tijd om er weer boven op te komen. Het is moeilijk om door te gaan, maar ik geloof dat het wel lukt. Je hebt de goede knoop doorgehakt en moet nu voor jezelf kiezen. Heel erg veel sterkte en succes! Je bent sterk. :) Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heftig meis, ik weet een beetje hoe jeje voeld, ik heb bijna 12 jaar een relatie en zit een beetje in hetzelfde schuitje, hij heeft me (digitaal) bedrogen en doet er nu ook eigenlijk niks aan om mij beter te laten voelen maar juist slechter. Ik vind het heel dapper van je dat je het durft, zet hem op x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat ontzettend moedig dat je die stap hebt gezet want je moet inderdaad voor jezelf kiezen. Veel sterkte in de komende periode en je kunt ook altijd bij mij terecht hé! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind dat je een heel dapper, en wijs besluit hebt genomen. Nu doet het misschien pijn en is het echt niet leuk. Maar ik weet zeker dat je er over een paar jaar, misschien wel al eerder op terug kijkt en zeker weet dat je de juiste beslissing hebt genomen.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️