Persoonlijke Update / Hoe Het Met Mij Gaat + Nieuwe Blog Schema

Hallo beauty's, het is al een tijdje geleden dat ik nog een persoonlijk artikel heb gepost op mijn blog en jullie vragen zich waarschijnlijk af hoe het met mij gaat? Ook ga ik het hebben over mijn blog want ik heb een nieuw blog schema voor jullie. Nieuwsgierig hoe het mij gaat? Lees dan snel verder! 

Persoonlijke Update: 

Ik kan jullie vertellen dat alles goed met mij gaat, maar ik ben niet meer tevreden over mijn lichaam omdat ik vorig jaar 58 kg woog en ik weeg er nu 65! Ik wil zo snel mogelijk mijn gewicht terug en daarom eet ik nu 4 keer per dag maar kleine porties, ook eet ik nu wat meer fruit en drink ik veel water. Na twee weken voelde ik het aan mijn lichaam dat ik een beetje vermagerd was dus ging ik op de weegschaal staan en ja hoor, ik ben al 1kg kwijt dus weeg ik nu 64! Ok, het is niet enorm veel maar ik ben wel trots op mezelf en heb ik de moed voor zo blijven verder te gaan zonder mij uit te hongeren want ik eet nog steeds gewone maaltijden maar dan in kleinere porties. Ik ben benieuwd hoe het zal verder gaan en hoeveel ik nog ga afvallen, ik hou jullie zeker op de hoogte! Op 22 oktober ga ik richting Nederland want ik ga een weekend logeren bij Manon voor haar verjaardag te vieren en we gaan ook heerlijk uit eten en samen shoppen in Amsterdam, van mij kan het niet snel genoeg gaan want zo zie ik Manon terug want het is al een half jaar geleden dat ik Manon nog heb gezien. Nu dit weekend ga ik nog eens een weekendje naar zee te samen met een vriendin dus vanavond ga ik mijn weekend tas inpakken zodat alles klaar staat voor zaterdag, ik zie het volledig zitten want uitwaaien aan zee is zo heerlijk! Zoals jullie het lezen heb ik nog leuke vooruitzichten in de komende weken! 

Hoe gaat het met mijn blog: 

Zoals jullie het vast hebben opgemerkt is dat er de laatste tijd maar drie of vier artikelen per week meer zijn online gekomen dat komt omdat ik wat last heb van een blog dip ook al merkte jullie het niet aan mijn artikels maar ik had er toch last van want ik typte mijn artikels met tegenzin, terwijl ik er vroeger nooit last van had want dan typte ik mijn artikels met liefde en passie en ik wil die passie terug! Ik wil ook wat meer leuke dingen wil doen dan alleen maar bloggen. Begrijp mij niet verkeerd want mijn blog blijft de leukste hobby maar ik denk dat het beter gaat zijn als ik drie artikels in een week plaatst, zo heb ik dagen vrij voor betere product foto's te fotograferen en mijn huishouden te doen + andere leuke dingen te doen dan alleen maar bloggen. Vanaf volgende week komt er maandag, woensdag en vrijdag een artikel online dus dit is vanaf volgende week mijn nieuwe blog schema en ik zie het volledig als een nieuwe stap voor me. Hopelijk begrijpen jullie mij dat het voor nu beter is van drie artikels te posten in de plaats van vijf, wie weet blog ik na een tijdje weer vijf artikels in een week! 

Zo ik ga nu het artikel afsluiten en ik wens jullie alvast een fijne weekend, 



15 opmerkingen

  1. het is belangrijk om af en toe je blog los te laten <3 gewoon even ademen en dan weer met frisse inspiratie terug komen om te knallen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Misschien is het voor jou ook een optie om om de dag (dus 1 dag wel, 1 dag niet) te posten. Mij heeft dit echt geholpen en het geeft veel rust en tijd om na te denken over onderwerpen! Komt goed! Leuk dat je naar Nederland komt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben je goed bezig met je lichaam :) Super leuk ook dat je naar Manon gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed dat je deze stap ook met je blog zet. Het zal je net zoals bij mij erg goed doen. Ik kan niet wachten totdat het 22 oktober is ! Nog maar 2 weekjes !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je naar Manon gaat gaat zeker erg gezellig worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oeh je gaat echt leuke dingen doen! En ik snap je blogdip heel goed, want ik heb er zelf ook last van helaas. Na een aantal maanden gaat het nu eindelijk een stuk beter!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zou blij zijn als er iedere week drie/vier artikelen online kwamen, want ik heb het zo druk de hele tijd helaas! Maar fijn dat het zo goed met je gaat :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat goed van je dat je bent afgevallen, ook al is het maar een kleine stap. En neem je tijd voor artikelen, dan voelt het ook een stuk fijner! En niemand die er problemen mee zal hebben als je drie artikelen per week online zet. Het is immers ook jouw blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik moet ook dringend wat aan mijn lichaam gaan doen. Ik ben al redelijk wat afgevallen, maar ik moet ook dringend beginnen met sporten en gezonder eten. Ik denk dat dit nog leuk is voor een artikel! Ook erg jammer dat je minder plezier hebt in je artikel, maar ik begrijp het volkomen ik heb het ook al gehad. Maar ik ben erg benieuwd naar je toekomstige artikels! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke post om te lezen. Ik woog ook 62 kg. en probeer nu ook terug op mijn oude gewicht 52 te komen. Al ben ik meer dan 5 maanden bezig.  Over je blog dat begrijp ik volkomen. Ik blog vroeger dagelijks en nu ook maar 3 keer per week. Ik ging gisteren met mijn hele gezin naar het strand i.p.v. achter de blog. Heerlijk was dat! Hopelijk je vind je passie terug en ook heel veel plezier in Amsterdam met Manon!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik hoop dat het afvallen je gaat lukken, maar je bent al op de goeie weg. Spannend, je bent vast al aan het aftellen om naar Nederland te gaan. Ik ga ook aftellen, want met Kerst ga ik weer naar Antwerpen. Een schema hebben voor je blog is wel fijn hoor, dat werkt vaak veel prettiger en vooral rustiger in je hoofd.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Bij mij lukt het de laatste tijd ook niet om meer dan 4 artikels per week online te zetten, soms lukt het, maar als het niet lukt probeer ik het ook los te laten. Anders merk je het idd wel aan je artikel. Dus gewoon doen waar je je goed meevoelt :) veel plezier bij Manon!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je moet vooral doen wat voor jou goed voelt! :-) Ik probeer mijn drie artikels per week altijd af te hebben, maar Veronique geraakt er ook niet altijd aan om haar 4 dagen te vullen. Geen schande hoor, kan de beste overkomen! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk om te lezen hoe het met je gaat. Superleuk dat je een weekend bij Manon gaat logeren voor haar verjaardag. Wat betreft je blogschema: je moet doen waar jij je goed bij voelt, en als dat 3 artikels per week zijn, dan is dat prima. Ik wens je veel succes met afvallen, die kilo is alvast een mooie stap in de goede richting. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️