Unboxing / Deautybox September

Hallo beauty's, een aantal weken geleden heb ik de Deautybox ontvangen van september en vandaag ga ik aan jullie de inhoud laten zien. Deze keer verwent Deauty ons met producten die we goed kunnen gebruiken voor tijdens de herfst, nieuwsgierig naar de inhoud? Kijk dan snel verder! 



Balance Me / Instant Lift Pore Minimizer 5 Ml:

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft eigenlijk de mooiste huid van 't land? Ongetwijfeld de gebruikers van deze Instant Lift Pore Minimizer. De werking is maar liefst viervoudig: grote poriën worden minder zichtbaar, fijne lijntjes worden opgevuld, de huid ziet er onmiddellijk gladder uit en de collageenproductie wordt gestimuleerd, waardoor de huid steviger wordt. De perfecte basis voor je make-up dus - en zo leefden we nog lang en gelukkig!

Full size, aanbevolen verkoopprijs: £10.00


Jelly Pong Pong / Carribbean Sun Bronzer Duo Full Size:

Wauw, wat een prachtige manier om de zomer te laten nazinderen: bij het openen van dit doosje was ik meteen om! Dankzij deze bronzer tover je de Caribische zon tevoorschijn en bekom je zo die felbegeerde glow. Zonder parfum maar met argan en mangoboter, dus extra lief voor die bekoorlijke appelwangetjes van je. Nog een weetje over de Jelly Pong Pong producten: ze worden nooit of nimmer op dieren getest. Sexy zonder schuldgevoel dus.

Full size, aanbevolen verkoopprijs: €26,81


De verpakking vind ik er echt heel erg leuk en vrolijk eruit zien, het pigment van de bronzer zowel als de blush vind ik erg goed. De textuur van deze duo is niet poederachtig dus daar ben ik al erg blij voor!


Jelly Pong Pong / Fairy Lashes Curl Mascara Full Size:

Deze mascara belooft je wimpers de hele dag in de krul te houden - een mens zou voor minder gaan geloven dat er magie aan te pas komt. Maar nee hoor, hier doen moringazaadjes gewoon harde werk. Ook kun je rekenen op lekker veel volume en mooi gedefinieerde wimpers. Inderdaad, zoals het de feetjes behoort!

Full size, aanbevolen verkoopprijs: €23,95


Yves Rocher / Voedende En Herstellende Shampoo 300 ml:

Zelfs wie deze zomer thuis is gebleven werd toch op een flinke dosis zonneschijn getrakteerd, en de kans is dus groot dat je haar daar helaas de gevolgen van draagt. Gelukkig zorgt deze shampoo voor een beloftevolle boost waar droog, dor haar bijzonder blij van wordt. Bonuspunten scoort ' ie ook nog door het gebrek aan siliconen. We like!

Full size, aanbevolen verkoopprijs: €5.90


Jelly Pong Pong / Supercharged Eye Shadow Duo Full Size:

Van de verpakking en benaming van de Jelly Pong Pong producten worden we alvast lekker vrolijk, en dit contrasterend oogschaduwduo ziet er zelf ook veelbelovend uit. Over fall-out hoef je je met dit créme-poeder geen zorgen te maken, waardoor je je volledig kunt toeleggen op het creëren van een killer ooglook. Laat je maar eens helemaal gaan!

Full size, aanbevolen verkoopprijs: €24,66 


De verpakking van deze oogschaduw duo ziet er net zoals de bronzer duo er leuk uit, zoals Jelly Pong Pong beloofd is de textuur van deze créme-poeder oogschaduw niet poederachtig! Ik vind beide kleuren erg mooi en het pigment is super! 


Dit is de inhoud van vorige maand! Ik ben erg blij met deze inhoud want er zit eens make-up producten in de box en dat was toch al een eindje geleden. De shampoo van Yves rocher ben ik ook benieuwd naar en die ga ik binnenkort eens uitproberen!

Wens jullie nog een fijne donderdag, 








10 opmerkingen

  1. Leuk dat er veel make-upproducten in zitten deze maand. Jelly Pong Pong is wel echt zo'n merk dat je alleen in beautyboxen lijkt te vinden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat er weer eens wat make-up inzit. Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd naar de shampoo van Yves Rocher!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke box! ik vind vooral Jelly Pong Pong zo'n leuk merk maar ik heb er nog nooit wat van geprobeerd. :o

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Er zitten erg leuke producten in de box!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie inhoud! Die shampoo van Yves Rocher vind ik zo fijn :-) x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die Jelly Pong Pong producten zien er super leuk uit! Alleen de verpakkingen al zijn erg schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik was ook wel tevreden met deze inhoud! Make-up was inderdaad al lang geleden! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️