Tag / Fall Favourites

Hallo beauty's, ik ben helemaal in herfst stemming want je ziet nu dat de bladeren van de bomen beginnen af te vallen. Ik zag bij Bertina een leuke tag in teken van de herfst en ik vond het een leuke tag en daarom heb ik deze tag overgenomen en ingevuld. Nieuwsgierig naar mijn antwoorden? Kijk dan snel verder! 



Ik drink niet iedere dag thee maar als ik eens thee drink dan ga mijn keuze altijd naar Rozenbottel, ik vind deze smaak heerlijk! 


Ik drink bijna nooit koffie geef mij maar een heerlijke warme chocolademelk met slagroom, puur genieten vooral tijdens de herfst! 


Nu het steeds kouder word hou ik enorm van warme maaltijden en mijn lieveling maaltijd is hutsepot met een gebakken worst. Ik krijg er meteen zin in, zo lekker hutsepot! 


Ik hou niet zo van snoepjes en koeken, ik kan wel genieten van een portie kaas en salami. 


Ik draag nu graag mijn grijze zachte fluffy sjaal, die is dan ook lekker warm. 


Ik draag nu terug mijn winterjas omdat die warmer aanvoelt of mijn leren jassen. 


Ik heb een schoenen verslaving vooral hou ik van zomer schoenen maar tijdens de herfst draag ik korte laarsjes. 


Ik hou van alle geurkaarsen maar mijn lieveling geur is toch vanille, omdat deze geur heerlijk is voor tijdens de herfst. 


Mijn ultieme herfst lipstick kleur is Mac Craving, die draag ik nu erg vaak. 


Mijn ultieme herfst parfum is nu momenteel Miss Dior body mist, ik hou van deze geur! 


Mijn bezigheid tijdens de herfst periode is heerlijk onder een zachte plaid liggen op de sofa en blogjes lezen en natuurlijk een leuke serie bekijken op Netflix. Dat is voor mij puur genieten! 


Vind je dit een leuke tag? Neem deze tag gerust over, want ik ben benieuwd naar jullie antwoorden! 

Wens jullie nog een fijne woensdag,



13 opmerkingen

  1. Leuke tag, echt ook herfstig hihi! Ik voel me nu niet zo lekker en heb ineens heeel veel zin in koekjes en snoepjes :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te lezen! Vanille geurkaarsen zijn heerlijk. Verder hou ik er ook van om onder een fleece dekentje te liggen en te bloggen of Netflix te kijken. En tegen warme chocolademelk met slagroom zeg ik ook geen nee ;-) X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke tag :) Ik ben dol op de herfst! Vooral de regen en de gekleurde bladeren die vallen van de bomen. Genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke tag! Ik ben echt een theeleut en drink het hele jaar door al veel thee, maar in de herfst kan ik er toch wel extra van genieten, omdat het weer er dan echt naar is. Ik denk ook altijd meteen aan thee, dekentjes en kaarsjes bij de herfst haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke tag! Je merkt nu inderdaad dat het echt herfst begint te worden. En warme chocolademelk met slagroom vind ik ook echt heerlijk! -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijne tag! Ik ben niet zo'n fan van de herfst maar als ik dan positief moet spreken over deze koude periode dan denk ik aan veel kaarsjes en thee, elke ochtend, elke avond haha! Ik kan het sowieso heel het jaar door drinken maar nu heb ik het nodig.. hah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke tag is dit om te lezen zeg! Ik ga het binnenkort denk ik ook eens invullen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke tag en leuk om je antwoorden te lezen. Ik draag ook momenteel mijn grijze fluffy sjaal :D x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke antwoorden op deze tag. Ik draag nog wel mijn lerenjas maar denk dat ik binnenkort echt moet gaan geloven om mijn winterjas aan te trekken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik leer mijzelf nu ook van alles en van alle dagen te genieten, ook daarbij hoort herfst regen en storm. Dus laat de herfst maar komen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een ontzettende leuke TAG! Ik vind het heerlijk om met dit koude, gure weer een sjaal te dragen. Oh, rozenbottel. Waar koop je die thee? Lijkt me een heerlijke smaak!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele leuke tag! Kan me helemaal vinden in jou antwoorden. Ik drink nu bijna elke dag thee en onder een kleedje zitten is ook heerlijk :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️