Unboxing / StyleTone Beautybox

Hallo beauty's, ik heb al eerder kennis gemaakt met de StyleTone Beautybox en deze maand heb ik weer een box ontvangen. Een box die er leuk uitziet en vol zit met leuke make-up of verzorgingsproducten. Iedere maand heeft de StyleTone Beautybox een nieuw thema, de thema voor november is Power Woman. Nieuwsgierig naar de inhoud? Kijk dan snel verder! 
De StyleTone Beautybox is een maandelijkse Beautybox die elke maand verstuurd wordt. Elke maand zitten in de box minimaal 5 full size cosmetica producten van verschillende merken. Ook vind je in iedere beautybox een mini magazine met daarin achtergrond informatie over de producten en merken, maar ook tips & tricks en kortingscodes. De producten in de box zijn dierproefvrij!

De StyleTone Beautybox is een langwerpig dun doosje die stijlvol zit verpakt, ik ben weer aangenaam verrast want het ziet er meteen leuk uit zonder dat je de inhoud hebt gezien!


Ziaja / Coconut Hand Cream €2.45:

Je grootste vrienden, wanneer het weer verandert, zijn lipbalsem en handcreme. Deze coconoot handcreme is een rijke creme die niet verdwijnt in je huid. Deze creme blijft langere tijd op je huid zitten waardoor het ook een langere periode doorwerkt. Als het buiten koud is en als de ijskoude wind in je huid snijdt, helpt deze handcreme om jou huid te beschermen en herstellen van de kou. 



Lord & Berry / Lip Pencil €16.00:

Een kenmerk van het uiterlijk van een 'superwoman' wordt mede bepaald door de perfecte lippen! Dit potlood van Lord & Berry geeft je dit, zonder teveel kleur te geven aan je lippen. De perfecte november nude! Dit ronde potlood en de formule maakt het super makkelijk om aan te brengen en comfortabel om te dragen. De formule is verrijkt met Macademia olie en waterlelies extracten. Hij is waterproof en eenvoudig te mengen. 


De laatste tijd draag ik erg vaak nude kleurtjes daarom ben ik erg blij met deze lipliner van Lord & Berry. Deze lipliner brengt fijn aan en het laat een matte finish achter op mijn lippen, ook kun je deze lipliner gebruiken als basis voor onder een bijpassende lipstick zo blijft je lipstick langer zitten! 


Nail Lacquer / Chanterelle €9.95:

Deze mooie nagellak is alles wat je nodig hebt om een beetje 'power' aan je dag toe te voegen. Meeki beautylap maakt vegan, big-5 Free lakjes met witte thee extract. Dit extract, samen met mastic gum werkt als een nagelverharder en conditioner. Meeki noemt het Color & Care, nieuwe kleuren en namen worden ontwikkeld. 


Tini Beauty / Lipstick Pink Champagne €17.95:

Zachte tinten en een subtiele glans, wat is passender voor de power woman thema dan dit? Deze pure en rijke lipsticks zijn ontworpen voor het drinken van een martini in een fancy bar. Maar we kunnen je garanderen dat zij ook goed passen bij warmere drankjes. Het leuke aan Tini Beauty is dat zij zich volledig hebben laten inspireren door een cocktail bar en in deze lipsticks zie je dit ook terug. Zij zijn  namelijk perfect te combineren met een lipstain of lipgloss. Het is dan ook het doel van Tini om producten te maken die zich makkelijk laten mixen met andere producten. 



Ik heb Irish Creme ontvangen een mooie glanzende nude kleurtje, deze kleur bevat geen glitters wat ik niet zo erg vind. Deze lipstick heeft een romige textuur en door het romige textuur glijd deze lipstick moeiteloos over mijn lippen, deze lipstick kan ik perfect combineren met de lipliner van Lord & Berry want zo blijft deze lipstick langer zitten op mijn lippen. 


Bubble Sheet Mask €9.95: 

We kennen Cailyn van hun geweldige kleur cosmetica, maar zij zijn ook goed in het ontwikkelen van verzorgingsproducten. Het nieuwste product dat zij hebben gelanceerd is de 'Mummy Line'. De drie producten in deze lijn laten je eruit zien als een Mummy, dus daar zal de naam vandaan komen. Dit masker is hun innovatieve 'whipping bubbel' sheet mask. Dit is een sheet mask met sop en bubbels die jouw huid heerlijk laat voelen. Wat extra fijn is, is dat het een snel masker is. Al na 3 seconden begint het te bubbelen en na 3 minuten heb je al het gewenste resultaat. Ideaal dus voor een reclame in jouw favoriete serie of voor onder de douche. 


Dit is de inhoud uit de StyleTone Beautybox van november en ik vind deze inhoud heel erg leuk omdat er nu ook verzorgingsproducten in de box zitten, leuke afwisseling vind ik! Er zitten terug merken in die ik niet kende en ik vind het altijd leuk voor nieuwe merken te ontdekken. Wat vinden jullie van deze inhoud? 

Ook de StyleTone Beautybox ontvangen? Neem dan vooral eens een kijkje op de website! De StyleTone box is verkrijgbaar voor €12.50 voor Nederlandse leden en €15 voor Belgische leden. 

Ik wens jullie nog een fijne dinsdag, 











8 opmerkingen

  1. Ik vind het bubbel masker er echt bovenuit springen. Heel benieuwd naar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke producten! Wat een mooi nude kleurtje, die lipliner!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind deze box best wel leuk! Vooral dat masker lijkt me special om te proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zowel de lipliner zoals de lipstick zijn de kleuren echt prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind Ziaja echt een leuk merk :) De lip liner vind ik ook mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️