Persoonlijk / Ik Ben Weer Helemaal Terug!

Hallo beauty's, het is jullie waarschijnlijk opgevallen dat het op mijn blog de laatste tijd erg stil was dat komt omdat ik een moeilijke periode achter de rug heb en ik voel mij ondertussen weer helemaal de oude. Daarom start ik vandaag met een persoonlijke update omdat ik jullie toch iets wil vertellen.
Ik heb het bloggen enorm gemist en ik ben dan ook blij dat ik terug ga beginnen bloggen, ik voel mij heel erg goed en ik ben ondertussen verhuisd dus ik kan beginnen met een nieuw leven. Ik heb een tweedehands wagen gekocht en morgenavond mag ik achter mijn auto, ik ben zo blij want na 3 weken zonder auto werd ik bijna gek. Ik ben nog steeds een job aan het zoeken want ik wil voltijds werken in de plaatst van deeltijds, ik hoop dat ik snel een leuke voltijdse job vind. De feestdagen komen eraan maar dit jaar heb ik er niet zo zin in en dat komt gewoon door die moeilijke periode geweest, wie weet tegen de feestdagen dat ik er toch ga zin in hebben. Ik verlang het meeste naar 27 en 28 december omdat ik dan terug richting Nederland ga en deze keer ga ik naar Eindhoven en Maastricht. Ik heb dan ook meteen afgesproken met Manon en ze was meteen enthousiast dus wij gaan te samen shoppen in Eindhoven, ik kijk er zo naar uit!

Hoe het gaat met mijn blog:

Zoals ik daarnet al zei is het hier erg stil geweest maar ik ben helemaal terug en heb er dan ook weer  erg veel zin in voor terug te bloggen, maar het ga hier wat veranderen want Mariska ga kijken voor een nieuwe layout voor me want ik wil weer een volledige nieuwe start en daar hoort een nieuwe layout bij! Ik blijf dan ook drie dagen in een week bloggen dat is voor mij haalbaar en zo kan ik ook nog andere leuke dingen doen dan alleen maar bloggen.

Zo nu weten jullie dat ik helemaal terug ben en ik zie het dan ook volledig zitten, hopelijk zijn jullie mij niet vergeten?

Ik wens jullie nog een fijne maandag,


20 opmerkingen

  1. Ah welcome back meis! nu flink knallen liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom terug schat! Ik kan niet wachten tot over 2 weekjes !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben jou helemaal niet vergeten en ik ben superblij dat je terug bent! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Welkom terug! Ik vind het fijn dat je er weer bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Welkom terug! Wat fijn dat je er weer bent :) Ik kan mij voorstellen dat je nog niet zo'n zin hebt in de feestdagen, maar je tripje naar Nederland klinkt alvast als iets om zeker naar uit te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Welkom terug meis! Echt fijn om te lezen dat je weer terug gaat bloggen! En wat leuk dat je weer naar Nederland komt en Manon weer gaat zien! Dat zijn leuke vooruitzichten! En ik ga je zeker helpen met je nieuwe lay out, ik ben nog steeds aan het rondkijken voor een geschikte lay out voor jou :) We gaan er wat moois van maken!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aaawhhh...lief meid, kijk er al naar uit naar mijn nieuwe layout ;)

      Verwijderen
  7. Ik ben je zeker niet vergeten en hoop dat het goed ging toen je weg was. Maar ik geloof dat ieder mens tijd nodig heeft in sommige moeilijke tijden. Fijn dat je weer terug bent en weer zin hebt. Vroeger blogte ik iedere dag, nu ook 3x per week om een balans met het echte leven te vinden. Ik begrijp wat je bedoelt. ;-)Welkom terug!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Awww leuk dat je weer terug bent! Kunnen we allemaal weer genieten van je mooie blog. Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Welkom terug meid! Goed dat het beter met je gaat. Kan begrijpen dat de feestdagen nu gevoeliger liggen, maar hopelijk kan je ervan genieten. Op naar een mooi blogjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad op naar een mooi boogjaar, ik zie het weer volledig zitten :)

      Verwijderen
  10. Ik ben erg benieuwd naar je nieuwe lay-out! En natuurlijk ook naar je vertrouwde artikelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Blij te lezen dat het beter met je gaat!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️