Unboxing / StyleTone BeautyBox

Hallo beauty's, ik heb al eerder kennis gemaakt met de StyleTone Beautybox en deze maand heb ik weer een box ontvangen. Een box die er leuk uitziet en vol zit met leuke make-up of verzorgingsproducten. Iedere maand heeft de StyleTone Beautybox een nieuw thema, de thema voor december is Sparkles & Champagne. Deze keer heeft deze box een feestelijke inhoud, nieuwsgierig naar de inhoud? Kijk dan snel verder! 
De StyleTone Beautybox is een maandelijkse beautybox die elke maand verstuurd wordt. Elke maand zitten in de box minimaal 5 full size cosmetica producten van verschillende merken. Ook vind je in iedere Beautybox een mini magazine met daarin achtergrond informatie over de producten en merken, maar ook tips & tricks en kortingscodes. De producten in de box zijn dierproefvrij! 

De StyleTone Beautybox is een langwerpig dun doosje die stijlvol zit verpakt, ik ben iedere keer weer aangenaam verrast want het ziet er meteen leuk uit zonder dat je de inhoud hebt gezien! 


Oval Brush €9.95: 

De brushes zijn van goede kwaliteit synthetisch haar. De grootte is perfect voor oogschaduw, maar je kunt de brush ook goed gebruiken als concealer of met de glitter uit deze box. 



Ik was meteen aangenaam verrast toen ik deze oval brush tegenkwam in de box. Ik kan niet wachten voor deze oval brush uit te proberen maar ik zou deze brush eerder gebruiken voor mijn concealer mee aan te brengen. 


Bellapiere / Cosmetic Glitter €12.99: 

Wat is december zonder een beetje glitter? Beter nog, wat is deze december box zonder een beetje glitter? Deze glinsterende beauty is perfect voor een beetje glitter in jouw look. StyleTone selecteerden de kleur Spectra, een multi inzetbare glitter met een zilveren basis, een kleur die je in veel make-up looks kunt combineren. Of je nu een little black dress kiest of een sexy rode jurk, jouw glitters matchen altijd! Zorg er wel voor dat je de glitters voorzichtig aanbrengt aangezien glitters altijd alle kanten op gaan en houd het simpel, om het discobal effect te voorkomen. 


City Color / Highlight Trio €5.49:

Dit highlighter Palette hoort thuis in iedere make-up tas. Deze drie mooie kleuren zijn perfect om een gezonde glow te geven aan je gezicht. Gebruik jouw favoriete kleur op je jukbeen, onder je wenkbrauw, je neusbrug, kin en cupido boog. De kleuren zijn goed gepigmenteerd en de formule voelt erg zacht aan op je huid. 


Wat een pareltje is dit! Het pigment is inderdaad erg goed en de formule voelt inderdaad zacht aan op mijn huid! Deze highlighter palette kan je perfect gebruiken voor een feest look mee te creëren, hier ben ik zo blij mee want wie hou er nu niet van een mooie glow tijdens de feestdagen?


Lookx / Lipstick €15.75:

Lip producten blijven de perfecte finishing touch voor iedere look. Deze lipstick van Lookx is super verzorgend door de toegevoegde vitaminen. En wonder olie en bijenwas maken je lippen heerlijk zacht. Deze lipstick bevat geen minerale oliën of parfum, heeft een hoge pay off en is longlasting. 


Het pigment is erg goed en je ziet meteen een rode kleur met een subtiele glans, ik draag niet erg vaak rood maar voor tijdens de feestdagen vind ik het wel eens leuk voor een rode lipstick te dragen. Deze lipstick overleefd een hapje maar na een maaltijd is het tijd voor de lipstick bij te werken maar dat vind ik niet zo erg!


Beauty Made Easy / Lip Balm Set €8,90:

Deze maand zit er een dubbel product in een speciale vakantie verpakking in de box! Ben jij al klaar voor kerst? Deze schattige LipBalms hebben een eigen geur en zijn samen in een echte december verpakking gestopt. Beauty made easy is een Deens merk en hun missie is om kleur, liefde, passie en plezier samen te brengen in hun producten. En wij vinden dat ze dat heel goed is gelukt! Sugar Shock is de roze verpakking en Sweet flame de oranje. Beide balms zijn voorzien van wonder olie, castor olie, cacao boter and jojoba olie waardoor je lippen super zacht blijven. Perfect dus voor onder de mistletoe! 


Wat zien deze balms er schattig uit, de verpakking vind ik erg leuk! Beide lipbalms hebben inderdaad een heerlijke zoetige geur, yummie! Deze lipbalms ga ik met veel plezier gebruiken tijdens de winter periode, ook leuk voor iemand cadeau te doen want die lipbalms zien er wel erg leuk uit toch? 



Dit is de inhoud uit de StyleTone Beautybox van december en ik vind deze inhoud heel erg leuk want het is een feestelijke box met leuke producten en ik ben super blij met alles! Er zitten ook terug merken in die ik niet kende en dat vind ik leuk voor nieuwe merken te ontdekken. Wat vinden jullie van deze inhoud? 


Ook deze feestelijke StyleTone Beautybox ontvangen? Neem dan vooral eens een kijkje op de website! De StyleTone box is verkrijgbaar voor €12,50 voor Nederlandse leden en €15 voor Belgische leden. 

Ik wens jullie alvast een fijn weekend, 















9 opmerkingen

  1. Ik zie al veel mooie boxen voorbij komen van Styletone en tot nu toe vind ik deze box de leukste! Toch heb ik liever dat ik zelf producten koop, dan een box ontvangen. Ik vind het wel een leuk concept! De highlighter duo is echt prachtig en de rode lipstick staat je goed!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wens jou ook een heel fijn weekend meis, en fijne feestdagen!

      Verwijderen
  2. Oooh, ja wat een heerlijke box is dit! En voor jouw ook alvast een fijn weekend meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waauw leuke inhoud, die brush ben ik wel benieuwd naar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke gevulde box dit keer! Echt heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw wat een prachtige inhoud zeg en die lipstick staat je prachtig!
    nog de beste wensen meis en op een prachtig jaar samen met je vriend liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Woow allemaal hele mooie en leuke producten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een ovale brush daar ben ik ook net zo nieuwsgierig naar als jij. City Color / Highlight Trio dat lijkt mij ook wat.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️