Unboxing / StyleTone Beautybox

Hallo beauty's, ik heb al eerder kennis gemaakt met de StyleTone Beautybox en deze maand heb ik weer een box ontvangen. Een box die er leuk uitziet en vol zit met leuke make-up of verzorgingsproducten. Iedere maand heeft de StyleTone Beautybox een nieuw thema, de thema voor januari is Goal Digger. Deze keer heeft deze box een feestelijke inhoud want StyleTone viert hun 2e verjaardag, leuk hé? Nieuwsgierig naar de inhoud? Kijk dan snel verder! 
De StyleTone Beautybox is een maandelijkse beautybox die elke maand verstuurd wordt. Elke maand zitten in de box minimaal 5 full size cosmetica producten van verschillende merken. Ook vind je in iedere beautybox een mini magazine met daarin achtergrond informatie over de producten en merken, maar ook tip & tricks en kortingscodes. De producten in de box zijn dierproefvrij!

De StyleTone Beautybox is een langwerpig dun doosje die stijlvol zit verpakt, ik ben iedere keer weer aangenaam verrast want het ziet er meteen leuk uit zonder dat je de inhoud hebt gezien!


Bellapierre Fan Brush No 27 €20.00: 

Vorig jaar ging het allemaal over brushes, maar we vonden dat er een brush was die nog ontbrak in de meeste make-up stacks: De ventilator brush. Deze brush is ontworpen om highlighter of setting poeder aan te brengen, maar werkt ook prima voor blush, bronzer of voor te contouren. Bellapierre ontwikkelde een zeer zachte brush met synthetische vezels. 


Deze brush ziet er dan ook meteen er erg goed uit, de haartjes voelen zacht aan en het leukste is dat ik deze brush nog niet had tussen mijn andere brushes. Ik kan niet wachten voor deze brush uit te proberen! 


Figs & Rouge flawless effects activ Lumioux AM - PM serum €38.00: 

Fits & Rouge is een van de hoogst gewaardeerde merken uit alle merken die we hebben gekenmerkt in de afgelopen jaar. Dus natuurlijk moest er een van hun producten in de box. Figs & Rouge gaat ons nog eens redden met hun AM PM serum, die u voorziet van een onmiddellijke en langdurig hydratatie. Het helpt je huid te liften en weer te doen laten stralen, het klinkt goed en ik ga deze serum zeker eens uitproberen want ik denk dat mijn huid het wel eens nodig heeft! 


Evelyn Iona Lipgloss In Lise €20.00: 

Dit product heeft zo'n bijzonder verhaal, dat ik het moet met jullie delen. Oprichter Brandi, woonde in een opvangcentrum slechts een jaar voor het begin van Evelyn Iona cosmetica. Ze heeft een partnerschap aangegaan met één van de organisaties van de grootste vrouwen in Noord-Amerika om vrouwen te versterken en de positie van meisjes voor een veilige en gelijke toekomst door het doneren van een dollar voor elke verkochte product. Evelyn Iona is ook een natuurlijk en organische merk dat de ingrediënten alsof u net een ontbijt selecteert. Koffie in uw mascara, groene thee in de primer en het streven om enkel en alleen maar ingrediënten te gebruiken die je kunt eten. Deze Gloss is niet anders. De formule is niet kleverig en zeer comfortabel om te dragen en het heeft precies de juiste hoeveelheid kleur af voor iedere ooglook. Het zal je lippen voeden met oregano ( anti-oxidanten), kokosolie en shea boter ( geneest de droge of beschadigde huid) en het heeft een zeer milde plumping eigenschap, omdat er een Bark extract werd toegevoegd. 


Ik draag niet meer zo vaak lipgloss zoals vroeger maar nu en dan eens een glossje op mijn lippen vind ik wel eens mooi, deze gloss ziet er dan ook meteen erg mooi uit een roze kleur met goud kleurige shimmers. Wat mij ook meteen opviel is dat het glossje lekker zoet ruikt, maar eenmaal dat je de gloss aanbrengt op je lippen is de geur al snel verdwenen, het glossje voelt niet plakkerig aan op mijn lippen wat ik erg fijn vind! 


Emite Make-up Long Lash Mascara €22.00: 

Deze mystieke mascara is een echte uitvinding als het gaat om geboren met kortere, dunne wimpers. Het zal op een magische manier je wimpers verlengen en deze mascara laat een diepzwart kleur achter op je wimpers. Deze mascara is waterproof, wat betekent dat het heel goed blijft vastzitten bij weersomstandigheden. Het is echter een zacht waterproof mascara, wat betekent dat het zal werken totdat u besluit om te duiken in een zwembad. Maar in ruil krijg je een zachtere formule die niet zo schadelijk is voor je wimpers en ook niet zo'n gedoe om de mascara te verwijderen. Deze mascara bevat bijenwas en castor ( wonder) olie die je wimpers voedt en verlengt. Hou goed in gedachten dat je deze mascara verwijderd met een waterproof make-up remover! 


Seraphine Botanicals Guava Butter €21.00: 

Deze romige lip & cheek Stain draagt zijn naam Guava butter met trots. Alle overeenkomsten met de vrucht zijn onvermijdelijk: de kleur, de geur en de sommige textuur... Deze lip & cheek is niet zo Stain en dat is de reden waarom We Love It! Verschillend van andere lip & cheek stains is dat deze stick ongelooflijk gemakkelijk is te dragen. Zo eenvoudig dat u deze veilig kunt toepassen op je huid zonder spiegel op de weg. De formule is ongelooflijk zacht en voedend maar heeft nog steeds een semi-matte finish. Het is 91% natuurlijk en bevat shea boter en geen parabenen of minerale olie. 


Ik ben niet zo voor een lip & cheek Stain maar deze ziet er wel leuk uit, het is een rood/ oranje kleur die leuk is voor te dragen tijdens de lente-zomer. Ik ga deze dan ook niet gebruiken als blush omdat ik liever blush draag in poeder vorm, maar op mijn lippen ga ik dit zeker eens uitproberen. 


Dit is de inhoud uit de StyleTone Beautybox van januari en ik vind deze inhoud leuk maar niet zo heel erg bijzonder. Er zitten wel terug merken in die ik niet kende en dat is wel leuk want zo leer je nieuwe merken te ontdekken. Wat vinden jullie van deze inhoud? 


Ook deze feestelijke StyleTone Beautybox ontvangen? Neem dan vooral eens een kijkje op de website! De StyleTone box is verkrijgbaar voor €12,50 voor Nederlandse leden en €15 voor Belgische leden. 

Ik wens jullie nog een fijne woensdag, 




Deze producten heb ik ontvangen ter review, dit veranderd echter niets aan mijn eigen mening! 










9 opmerkingen

  1. Bellapierre Fan Brush No dat lijkt mij wat. Wat een leuke kortingscode heb je voor ons zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n kwast zou ik ook nog in mijn stash moeten hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de box wel leuk. Zo een kwast is echt heel erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de box er goed uit zien hoor! Die kwast lijkt mij enorm fijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke box! Die serum lijkt me wel fijn ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik begrijp je wel... maar zelf vind ik die kwast er wel leuk uitzien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke producten zitten er in! Vooral de Figs & Rouge flawless effects lijkt me heel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie & hopelijk tot de volgende keer ❤️